• Äldre 4 Apr 23:15
    13425 visningar
    10 svar
    10
    13425

    Söker solist till utomhusvigsel Sthlm juni

    Vår bokade solist för vårt bröllop den 17/6 har nu fått förhinder, så med lite lätt panik så söker jag här.

    Vi söker en solist till vår vigsel 17/6 i Tungelsta. Det kommer vid fint väder att vars utomhus, vid dåligt väder blir det i samma lokal där festen hålls. Det finns högtalare och mikrofon på plats.

    Hör gärna av er till mig

    Med vänlig hälsning,

    Jessica

  • Svar på tråden Söker solist till utomhusvigsel Sthlm juni
  • Äldre 5 Apr 18:39
    #1

    Hej!

    Läste att ni söker solist till ert bröllop. Jag är professionell sångerska och musiker. 17/6 är jag i Stockholm, så om ni vill kan jag kanske hjälpa er.

    Mvh
    Solisten

  • Äldre 6 Apr 14:33
    #2

    Hejhej.

    Och om ni av någon anledning inte skulle komma att boka Solisten så är jag en sångpedagogstuderande sångerska boende i Stockholm som också kan den 17/6.

    Mvh
    Emmili

  • Äldre 6 Apr 21:01
    #3

    Lyssna gärna och maila om det låter intressant.

    soundcloud.com/camillabw


  • Äldre 8 Apr 21:50
    #4

    Hej, jag heter Axel och jag är intresserad av att spela på ert bröllop. Jag är klassisk gitarrist och om ni är intresserade så skickar jag videor där jag spelar. Hör gärna av er om hur lång underhållning ni vill ha.

    Mvh

    Axel

  • Äldre 18 Apr 09:39
    #5

    HEJ! Mitt namn är Rebecca Lennartsson och är en professionell sångerska med 7 års sångutbildning och erfarenhet bakom mig. Jag har stor erfarenhet av events som bröllop, dop, men även mycket musikal. Kika in på min hemsida! Där finns allt du behöver veta! Kram! beccalennartsson.wixsite.com/rebeccalennartsson

  • Äldre 18 Apr 22:30
    #6

    Hej, vill bara meddela att vi nu hittat en solist, tack för era svar ????

  • Äldre 18 Apr 22:31
    #7

    Smiley emoiji blev tydligen frågetecken

  • Äldre 19 Apr 11:02
    #8

    Hello, I hope anyone can help me. I live in France and I sing. I sing this summer in a smaal town in Bretegne and I have plaaned the song "latt som en sommarfjaril" of Benny Andersson. I look for the sheetmusic, or partition .\I would be super gratefull if anyone could give me this or tell me where and how to get it.
    Thanks a  million , gerada
    lacloture.org/

  • Äldre 19 Apr 20:28
    #9

    Hej!
    Emelie heter jag har flera års erfarenhet av att sjunga på bröllop och andra högtider. Är tillgänglig detta datum. Besök gärna min hemsida för mer info.

    www.emelieekstedt.se


  • Äldre 24 Apr 11:44
    #10

    Hej!


    Jag är sångerska som samarbetar med en gitarrist. Vi spelar och sjunger på vigslar, fester etc. bla. i Stockholmsområdet. Vi har tillgång till egen utrustning om det behövs.


    Lyssna och läs mer på hemsidan! www.anjaengelholm.com
    Välkomna att höra av er ifall ni tycker det låter intressant.

    Stort Lycka till med ert bröllop!


     


    Mvh Anja

Svar på tråden Söker solist till utomhusvigsel Sthlm juni