• Äldre 18 Feb 11:25
    7198 visningar
    12 svar
    12
    7198

    Säljes: Säljes: Stolsöverdrag, organzaband (blå, rosa, brons), mörkblå tygservetter, vaser, ljusstakar, ljuslyktor m.m.

    Säljer nu dekorationerna från vårt bröllop i Augusti. Vi hade mycket i vitt, mörkblått, guld och glas. Sakerna finns i Stockholm/Solna, men kan så klart skickas via post mot att köparen betalar frakt. Har extra bilder om det är något ni vill veta mer om.

    Kontakta mig via mail: maria.j.teike@gmail.com om ni är intreseerade av något!

    -   Stolsöverdrag, 100 st elastiska som formar sig efter stolen. Säljer alla för 1500. Tvättade.

    -   Organzaband. 120 st mörkblå som vi använde till att knyta rosetter runt stolen. Har även 48 st rosa/cerisa och 20 st bronsfärgade. 350 kr för de blå, 150 kr för de rosa, 50 kr för de i brons.

    -     Tygservetter 120 st, marinblå i polyester (Tvättade och vikta) - 5 kr/st eller alla för 400 kr

    -    Glasvaser 14 st, 150 kr för alla.

    -     Ljusstakar i glas, 2 större och två mindre (Se bild). 20 kr/st. OBS! -Liten skada på foten på en av de större!

    -     Ljusstakar vita, 22 st i tre storlekar. 4 långa, 6 mellanstora, 12 små. 150 kr för alla

    -     Ljuslyktor, 27 st hemmagjorda av glasburkar i olika storlekar, vit spets och guldtråd. 150 kr för alla.

    -     Ljusbollar i guld19 st runda. Fortf. i obruten förpackning. Alla för 100 kr.

    -     Antikljus48 vita långa (fortf. i förpackning). Alla för 50 kr.


    Stolsöverdrag och stolsrosetter i organzaband


    Organzaband


    Tygservetter


    Glasvas


    Vaser och glassljusstakar som de såg ut på honnörsbordet

  • Svar på tråden Säljes: Stolsöverdrag, organzaband (blå, rosa, brons), mörkblå tygservetter, vaser, ljusstakar, ljuslyktor m.m.
  • Äldre 18 Feb 11:57
    #1

    Glömde bilden på ljusstakarna:

  • Äldre 19 Feb 12:56
    #2

    Hej, väldigt intresserad av, i stort sätt allt du säljer. Vänligen kontakta mig via mail: karolineolsqvist@hotmail.com Tack på förhand mvh /karoline

  • Äldre 23 Feb 14:11
    #3

    Hej
    Jag köper gärna stolsöverdragen.

    Ha en bra dag/Lena

  • Äldre 23 Feb 18:16
    #4

    Hej!

    Jag köper gärna servetterna om de finns kvar. Bor i Stockholm så jag kan hämta. Maila mig på kicki.ohman@yahoo.com

    Med vänlig hälsning,

    Kicki

  • Äldre 26 Feb 18:27
    #5

    Stolsöverdragen är tyvärr sålda! Det som nu finns kvar är ljuslyktorna, ljusen och de blå organzabanden, resten är paxat eller sålt.

    Kicki - jag har skickat ett mail till dig ang. servetterna!

  • Äldre 2 Mar 08:20
    #6

    Hej!
    Jag förstår att servetterna är sålda, men får man fråga var du köpte dem ifrån?
    Är på jakt efter just mörkblå tygservetter.

    Mvh
    Hanna

  • Äldre 5 Mar 17:15
    #7

    Jag köper gärna de blå organzabanden om de finns kvar! Maila mig på tiwses@live.com

  • Äldre 7 Mar 08:18
    #8
    Hanna H skrev 2017-03-02 08:20:44 följande:

    Hej!
    Jag förstår att servetterna är sålda, men får man fråga var du köpte dem ifrån?
    Är på jakt efter just mörkblå tygservetter.

    Mvh
    Hanna


    Hej Hanna!
    Servetterna är faktiskt inte sålda, jag hörde aldrig tillbaka från den som tidigare ville köpa dem. Är du fortfarande intresserad?

    Mvh,
    Maria
  • Äldre 7 Mar 09:26
    #9
    Tiwses skrev 2017-03-05 17:15:38 följande:

    Jag köper gärna de blå organzabanden om de finns kvar! Maila mig på tiwses@live.com


    Organzabanden är troligtvis inte kvar, jag inväntar bara ett ok av fraktkostnaden från den potentiella köparen. Men jag återkommer om det visar sig att hon inte vill ha dem.
  • Äldre 16 Mar 20:50
    #10

    Uppdatering av det som nu finns kvar:

    *Blå tygservetter

    *Glasvaser

    *Ljuslyktor

    Allt annat sålt!

  • Äldre 21 Feb 22:29
    #11

    Hej,

    Ser att det är ett väldigt gammalt inlägg men undrar om servetterna finns kvar att köpa?

    Vänligen Emma

  • Äldre 2 Apr 09:33
    #12

    Hej.
    Vart köpte du de blå tygservetterna :) ?

Svar på tråden Säljes: Stolsöverdrag, organzaband (blå, rosa, brons), mörkblå tygservetter, vaser, ljusstakar, ljuslyktor m.m.