• Äldre 4 Dec 19:46
    8398 visningar
    1 svar
    1
    8398

    Min pojkvän gör mig ledsen

    Jag är 24 år gammal och min kille är 26. Vi har varit ihop i lite drygt ett halvår. Igår ville han vara själv sa han och jag gick hem till en kompis. Jag ringde honom och sa att han gärna får komma över om han skulle ändra sig. Då hade han en kompis hos sig. sen när jag skulle hem var jag tvungen att gå om honom och hämta min cykel. När jag kommer in till honom så har han fest. (han ville vara själv). Jag blir arg och ledsen och idag har han gjort slut och blivit tillsammans med mig två gånger. Han kan inte för allt i världen förstå att jag blir ledsen och säger att han bara vill vara ifrån mig ibland. Varför vill han som säger att han älskar mig vara ifrån mig? Jag skulle även berätta för honom idag på telefon att jag hade svimmat på toaletten, då får jag svaret att "det var ju inte därför du ringde, så har vi pratat klart om den saken kan vi lika gärna lägga på". Jag tycker att det är fruktansvärt elakt att säga så. Är det bara jag? Jag älskar den här snubben otroligt mycket men ibland känns det som att jag bara är i vägen för honom.

  • Svar på tråden Min pojkvän gör mig ledsen
  • Äldre 4 Dec 20:46
    #1

    En kille som får dig att gråta är inte värd dina tårar.

    Tycker det ligger mycket i det uttrycket.

    Och en kille som är värd dina tårar kommer aldrig att få dig att gråta.

    Känn efter: gör han dig för det mesta glad eller ledsen. Har ni roligt ihop. Tycker ni lika i viktiga frågor. Kan du vända dig till honom om du behöver hjälp. Älskar du honom eller den som du önskar/vill att han ska vara? Älskar du honom som han är nu eller älskar du honom för den han skulle kunna bli?

    Der minsta man kan kräva i en relation är ju att man är ärliga mot varandra. Självklart behöver man vara ifrån varandra också.

    Är han värd att fortsätta slösa tid på?

Svar på tråden Min pojkvän gör mig ledsen