• Äldre 22 Nov 22:19
    8922 visningar
    3 svar
    3
    8922

    Bröllop i Italien

    Hej!
    Jag och min sambo ska gifta oss nästa år och vi har funderat på Italien. Har dock märkt att det är ganska mycket pyssel om man ska gifta sig där så vi funderade på att ta hjälp av en bröllopsarrangör. Någon som har erfarenhet av några bra sådana i Italien och ungefär vad de har för avgifter för sina tjänster? Lite andra tips uppskattas också om någon vill dela med sig Glad

  • Svar på tråden Bröllop i Italien
  • Äldre 6 Jan 02:42
    #1

    Hej
    Vi gifte oss i Italien lite utanför Florens och använde en helt suverän planläggare som heter Linda Jostler och hon har en firma som heter weddingspersempre.com.
    Vi betalade 2500 euro och hon gjorde i princip allt bortsett från att hjälpa till med resebokning.
    Vi kan också varmt rekommendera villa il poggiale där vi gifte oss, underbar renässansvilla utanför Florens.
    Om du vill ha fler tips eller så så kan du skriva på bgswe@hotmail.com

    Lycka till

    Louise

  • Äldre 13 Jan 12:12
    #2
    bgswe skrev 2017-01-06 02:42:03 följande:

    Hej
    Vi gifte oss i Italien lite utanför Florens och använde en helt suverän planläggare som heter Linda Jostler och hon har en firma som heter weddingspersempre.com.
    Vi betalade 2500 euro och hon gjorde i princip allt bortsett från att hjälpa till med resebokning.
    Vi kan också varmt rekommendera villa il poggiale där vi gifte oss, underbar renässansvilla utanför Florens.
    Om du vill ha fler tips eller så så kan du skriva på bgswe@hotmail.com

    Lycka till

    Louise


    Hej
    Blev jätte nyfiken på erat upplägg.. Låter intressant. Vad ingick i dessa 2500 euro.. mat och dryck och sådant också?
  • Äldre 21 Jul 08:25
    #3

    Hej,

    Har ni hittat en bröllopskoordinator? Jag hjälper er gärna annars!
    Skriv till:
    info@italienskabrollop.se

    eller ring mig: +39 3294742029

    Varma hälsningar
    Annika 

Svar på tråden Bröllop i Italien