• Äldre 23 Oct 09:50
    2179 visningar
    2 svar
    2
    2179

    Orientaliskt bröllop för cirka 100 personer

    Hej allihopa!
    Nu är det äntligen dags för mig och min kärlek att ha vår stora dag och vi har planerat bröllopet till sommaren 2017. Vi har hunnit boka en lokal men inser nu att den kommer att bli alldeles för liten och är nu i desperat hjälp efter tips! Då jag kommer från mellanöstern vill vi gärna ha orientaliskt inslag med meze+öppen bar och utrymme för dans. 
    Vet att i Stockholm har bl.a. Mona Lisa, Panorama etc sina fester, men de är alldeles för stora för oss då vi blir endast 100 personer på festen. 
    Har kollat i tidigare trådar, men hittar bara äldre trådar där lokaler som de nämner har hunnit stänga igen. 

    Är det någon som har tips på en fin lokal för cirka 100 personer i Stockholm där de jobbar med bröllop av orientalisk stuk?

    Stort tack för hjälpen!

    <3

  • Svar på tråden Orientaliskt bröllop för cirka 100 personer
  • Äldre 25 Oct 12:41
    #1

    Hej

    Piazza Blue I Sollentuna finns som kan passa till mindre antal. Men kolla med olika restauranger eller cateringfirmor som lagar orientalisk mat om de har tips.

  • Äldre 26 Oct 13:27
    #2

    Det finns en tråd som heter lokaler i Stockholm där det finns en excellista med massa lokaler i stockholm, kolla där för inspiration!


    www.brollopstorget.se/forum/thread/4430624-lista-186st-lokaler-i-och-runt-sthlm

Svar på tråden Orientaliskt bröllop för cirka 100 personer