• klänningar 2017

    Vad

    Hejsan!
    Som klänningsdesigner undrar jag givetvis hur ni känner att det är att handla klänningar ute i festbutiker. Kanske har du gått på bal eller blivit bjuden på en bröllopsfest kanske varit på en gala osv. Vad saknas tycker du när du vill handla en klänning/klänningar. Vare sig det är färg,material eller kanske för små stl osv. Säg gärna till mig så jag kan föra er röst när jag ska starta en linje festklänningar snart för just bröllop osv.Kommentera gärna! 
    Tack för din tid!
    Må väl/TIma
  • Svar på tråden Vad
  • Strassbruden2016

    Jag är kort ca 155 cm, jag saknade klänningar som faktiskt blev snygga på korta personer. Hade ändå ca 8-10 cm klack o oavsett om man kan korta klänningar både upptill i livet för att ej förstöra dekorationer nertill men även korta nertill så blir det ändå inte riktigt samma stil.

    Förstår ju varför alla klänningar görs till långa personer då det är enklare att lägga upp än tvärt om.. Men ändå jobbigt

    Sakna även brudklänningar med lite färg i. Nu ville jag ändå inte ha det till slut o valde vitt. Men ett tag var jag inne på ngn klänning med färg detaljer

  • Strassbruden2016

    Jag är kort ca 155 cm, jag saknade klänningar som faktiskt blev snygga på korta personer. Hade ändå ca 8-10 cm klack o oavsett om man kan korta klänningar både upptill i livet för att ej förstöra dekorationer nertill men även korta nertill så blir det ändå inte riktigt samma stil.

    Förstår ju varför alla klänningar görs till långa personer då det är enklare att lägga upp än tvärt om.. Men ändå jobbigt

    Sakna även brudklänningar med lite färg i. Nu ville jag ändå inte ha det till slut o valde vitt. Men ett tag var jag inne på ngn klänning med färg detaljer

Svar på tråden Vad