• Äldre 2 Oct 14:02
    5054 visningar
    10 svar
    10
    5054

    Söker fotograf i Skåne

    Vi gifter oss nästa sommar och söker nu en fotograf som kan hänga med oss!
    Bröllopet kommer att vara utanför Tomelilla och vi har inte tänkt oss att vi ska behöva spendera en förmögenhet på våra foton.
    Vi vill jääääättegärna ha tips på bra fotografer i Skåne! Som gärna kan hålla priset något nere.

  • Svar på tråden Söker fotograf i Skåne
  • Äldre 3 Oct 14:51
    #1

    Hade jag vart du hade jag dels delat i tråden vilken prisklass som ni vill ligga på, men framför allt tycker jag att ni ska kontaktat alla fotografer som ni googlar fram och tycker ser intressanta ut och skriver till dem och frågar hur mycket ni får för XXXX kr.

    En fotograf kanske vill ha 25 000 för ett visst jobb men kan ändå skräddarsy ett förslag om ni har 8000 kr som maxbudget. Det kanske är viktigare att få en riktigt bra fotograf och betala denna för 2 timmar än att ha en mindre bra fotograf under 10h. Det kan i alla fall vara värt att fundera på.

    Ingen seriös fotograf tar illa upp om en kund frågar vad de får för XXXX kr. Försök att pruta! Cool


    www.loowfotografi.se | instagram @loowfotografi | facebook lookfotografi
  • Okänd
    Äldre 11 Oct 09:35
    #2
    Meddelande borttaget
  • Äldre 17 Oct 20:15
    #3

    Vi hade en super bra fotograf som heter Fredrik www.elvanfoto.se/ på vårt bröllop. Gästerna älskade honom och vi fick underbara bilder till ett vettigt pris :) 
    Nu var detta 2012 så jag vet inte hur hans priser ligger nu, men kan vara värt att testa! 

  • Okänd
    Äldre 10 Nov 20:51
    #4
    Meddelande borttaget
  • Anonym (Helen­a Bergst­röm)
    Äldre 30 Nov 22:02
    #5

    Kolla in @amandahultgren.com ! Proffsig utrustning och engagerad. Varit med bröllop där hon fotat. Prisvärt. 

  • Okänd
    Äldre 4 Dec 13:32
    #6
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 4 Jan 13:20
    #8
    Meddelande borttaget
  • Äldre 4 Jan 20:05
    #9
    +1

    Vi ska använda oss av Emma Ingolf Photografy & Storytelling. Prisvärd och ger oss precis det vi söker. Och de bilder vi har fått se är mycket bra :). Hon är däremot bokad 15/7... :)

  • Okänd
    Äldre 5 Jan 11:19
    #10
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Söker fotograf i Skåne