• Äldre 28 Aug 22:00
    16447 visningar
    8 svar
    8
    16447

    Bröllop i Östergötland 2017

    Finns det några andra blivande brudar som planerar bröllop i Norrköping med omnejd under 2017!

    Det skulle vara trevligt att kunna följas åt och diskutera med er!

  • Svar på tråden Bröllop i Östergötland 2017
  • Äldre 30 Aug 20:52
    #1

    Vi håller just nu på att leta ihjäl oss efter en härlig festlokal!! Vi vill gärna kunna ta med egen mat och dryck... Några tips?

  • Äldre 2 Sep 10:00
    #2

    Om det skall bli bröllop i Vadstenatrakten så rekommenderas Vilseberga Bränneri, mitt i mellan vadstena och omberg - kolla med Rådhuskällaren i Vadstena för mer info. Googla för bilder.

    Eller denna tråd:
    http://www.brollopstorget.se/forum/thread/1334095-festlokaler-omkring-omberg

  • Äldre 3 Sep 10:53
    #3

    Stort tack Bobby! Ser jättefint ut, det ska jag verkligen kolla upp!! ????


    Bobby skrev 2016-09-02 10:00:42 följande:

    Om det skall bli bröllop i Vadstenatrakten så rekommenderas Vilseberga Bränneri, mitt i mellan vadstena och omberg - kolla med Rådhuskällaren i Vadstena för mer info. Googla för bilder.

    Eller denna tråd:

    www.brollopstorget.se/forum/thread/1334095-festlokaler-omkring-omberg


  • Hemsel­ius
    Äldre 14 Sep 21:12
    #4

    Hej!

    Jag är ny här på sajten, jag och min sambo är Linköpingsbor och skall gifta oss i Vadstena Folkets park i juli nästa år :)

  • Äldre 15 Sep 12:43
    #5

    Kan inte så mkt om Östergötland men kan tipsa om foto kika på fotografmalinnorlen.viewbook.com lycka till med planeringen

  • Äldre 22 Nov 10:22
    #6

    Jag och sambon gifter oss i oktober nästa år. 
    Vi har bokat Kaga bygdegård för festen, men letar fortfarande efter en trevlig lokal att ha själva vigseln i, då vi vill gifta oss borgerligt. 

  • Äldre 2 Dec 19:38
    #7

    Hej! Jag och min fästman ska gifta oss i Vadstena i juli :) Vi kommer ha festen och middagen i Vilseberga och är mitt uppe i planeringen :)

  • Äldre 3 Dec 18:59
    #8

    Jag och min sambo ska också gifta oss nästa år i Linköping! Augustibröllop!

    Ska ni ha stort/litet bröllop? Kyrkligt/borglig vigsel? Nyfiken som alltid :)

Svar på tråden Bröllop i Östergötland 2017