• Äldre 20 Aug 09:42
    1648 visningar
    2 svar
    2
    1648

    Lokaler med övernatting runt Göteborg eller Linköping

    Hej!

    Jag hoppas verkligen att jag kan få hjälp här. Vi letar desperat efter en festlokal som passar våra behov, men det verkar lättare sagt än gjort Glad.

    Jag och min fästman är ute efter en större lokal/lada/magasin som inte är allt för dyrt. Vi vill kunna ta med egen mat och egen dryck. Vi vill även att det ska finnas övernattningsmöjligheter, samt en sjö/hav så man kan bada lite på morgonen dagen efter. Vi kommer att vara ett stort gäng på ca 120 personer.

    Vi tittar på lokaler runt Göteborgsområdet och Linköping med omnejd. Är det någon som sitter inne på ett bra tips?

    Otroligt tacksam för hjälp!
    /Merita

  • Svar på tråden Lokaler med övernatting runt Göteborg eller Linköping
  • Äldre 20 Aug 15:06
    #1

    Vi letar efter nästan exakt samma sak, men jag har ingen aning om var man kan hitta något liknande! Det viktigaste är inte att det blir fancy, utan att alla vi känner har möjlighet att delta, men efter alla lokaler jag tittat på verkar det vara för mycket begärt, haha. Jag funderar på om man kan hyra en lägergård eller liknande, där man också kan ha övernattning?

  • Äldre 20 Aug 21:50
    #2

    Hej

    Rostorps gård har en bra herrgårdsbyggnad med plats för 70 p, dessutom finns stor parkliknande trädgård där ni kan sätta upp tält ( finns ett för 40 p). Köket är mycket bra och det finns porslin för 70 p.

    Detta ligger utanför Vimmerby, 10 mil från Linköping.

    Se www.rostorpsgard.se

    Hälsningar Elisabet

Svar på tråden Lokaler med övernatting runt Göteborg eller Linköping