• Äldre 11 Aug 16:11
    2989 visningar
    2 svar
    2
    2989

    JJ's House

    Hallå!

    Har börjat titta runt efter brudklänningar, har tänkt ha en under vigseln och middagen, sedan byta om till något ledigare till festen- så har inte tänkt lägga en förmögenhet på klänningar eftersom jag ska ha två stycken.
    Typ 2000-4000 per klänning.

    Har någon erfarenhet från JJ's House eller VBridal?
    Har läst en massa bra recensioner men också några dåliga. Vågar man chansa?
    Tänker att man kan ju alltid lämna in till en skräddare här hemma om det skulle vara katastrof.

    Annars några tips på bra ställen här hemma som inte kostar skjortan?:)

  • Svar på tråden JJ's House
  • Äldre 14 Aug 12:58
    #1

    Jag köpte mina klänningar ifrån jenjenhouse.se Men när jag tittar på hemsidorna verkar jenjenhouse och jjshouse vara samma? Jag vart i allafall ganska nöjd med mina klänningar. Men ett tips är att gå och ta måtten hos en riktig skräddare innan man beställer. Det kan säkert bli fel ändå, men då har man gjort så gott man kan. Sen som du säger kan man självklart ändra igen här hemma.

  • Äldre 19 Aug 09:44
    #2

    Prova de lite mindre butikerna en bit från städerna. Jag hittade min klänning på The Wedding Room som ligger i Hällingsjö (en liten by utanför Göteborg) Det är en bit att åka, ca en halvtimmes bilfärd, men hon har klänningar till mycket bra pris. När jag var där så hade hon fasta prisgrupper så det var bara att säga vilken prisgrupp men ville titta på och så provade man bara klänningar i den prisgruppen. Enkelt sätt för att inte "springa" iväg i pengar. Ps, den högsta prisgruppen hon har var då strax under 6000 kr så man får MYCKET för pengarna :) ! Vet inte om du bor i närheten av Götet men annars så bör det väl finnas butiker med lite bättre priser utanför stan även uppe i Stockholmsområdet...?

Svar på tråden JJ's House