• Äldre 24 Jul 01:16
    3225 visningar
    2 svar
    2
    3225

    Han gjorde det!

    Hej!

    Jag har egentligen hängt här ett tag och smygkikat, men jag avtalade med mig själv att jag inte skulle skapa ett konto förrän min kärlek friat till mig.

    Idag gjorde han det! Åh, jag är så himla glad.
    Han friade hemma på vår soliga veranda.
    Det framkom att han velat göra det ett tag, men inte kunnat välja ringar själv (som han säger: "Jag kan ju inte ens välja chips till fredagsmyset!"), så idag fick han nog och gjorde slag i saken utan ring. Jag sade självklart ja, och sedan åkte vi och beställde ringar tillsammans istället. Vi fick med oss låneringar hem som är likadana som de vi ska ha sedan, så vi tog med oss bubbel och klättrade upp på en slottsruin ovanför en sjö där han ställde frågan igen och vi bytte ringar.

    Nu planerar vi bröllop till nästa sommar och jag är helt snurrig av allt som man ska tänka på. Var börjar man liksom? Vi vet att det blir en borgerlig vigsel någonstans i naturen och att vi ska ha festen hemma på vår gård med mycket gäster men avslappnat och enkelt.

    I alla fall, hej! Det ska bli kul att vara mer aktiv här.

  • Svar på tråden Han gjorde det!
  • Äldre 31 Jul 16:55
    #1

    Stort grattis! :D Själv så väntar jag fortfarande på min tur. :') Lär vara så värt att väntas på. :D Tror faktiskt inte det är speciellt lång tid kvar innan han friar, men vi får helt enkelt vänta och se. :)

  • Äldre 1 Aug 23:44
    #2

    Samma här har längtar hur länge sim helst och i lördags kom jag hem till en massa rosor och så gick han ner på knä även han utan ring så nu har vi bestämt ringar tillsammans =)

Svar på tråden Han gjorde det!