• Äldre 29 Jun 10:03
    5308 visningar
    3 svar
    3
    5308

    Schalins allians lycka?

    Jag håller på och letar för fullt efter den "perfekta" vigselringen. Vill ha en halvallians och det finns ju så sjukt mycket att välja på. Var och provade en del i en smyckesbutik men hon som jobbade där va tyvärr ganska påstridig och lät lixom inte mej välja ringar själv direkt. Har en schalins virvla som förlovningsring, har kollat på schalins lycka 0,33 bla.
    Är det någon som har den ringen? Eller en annan halvallians till sin virvla som vill lägga upp en bild? :)

  • Svar på tråden Schalins allians lycka?
  • Äldre 30 Jun 14:20
    #1

    Hej!

    Jag har Lycka som förlovningsring, den med 7 stenar, alltså mellan varianten, i rosé. Tror det är 0,21. Jag älskar den, så sjukt fin. Dock är det svårare än jag trodde att matcha den med en vigselring efter som jag vill ha en ring som toppar den här ;) Men har man en vanlig slät ring som förlovnings så tror jag det blir skitsnyggt!

    Fast du kanske vill ha en bild på båda ringarna tillsammans? Det kan jag inte hjälpa dig med tyvärr.

  • Äldre 1 Jul 21:28
    #2
    fasjstrm skrev 2016-06-30 14:20:00 följande:

    Hej!

    Jag har Lycka som förlovningsring, den med 7 stenar, alltså mellan varianten, i rosé. Tror det är 0,21. Jag älskar den, så sjukt fin. Dock är det svårare än jag trodde att matcha den med en vigselring efter som jag vill ha en ring som toppar den här ;) Men har man en vanlig slät ring som förlovnings så tror jag det blir skitsnyggt!

    Fast du kanske vill ha en bild på båda ringarna tillsammans? Det kan jag inte hjälpa dig med tyvärr.


    Det är vilket som, kul att se den ensam med ju. Roséguld är ju så fint:)
    Jag har denna ringen som förlovningsring schalins.com/produkt/norrsken-virvla/ så funderar på lycka eller den här i passion schalins.com/produkt/237-34-11-0-44-ct/
    Får nog försöka åka och kolla en gång till men någon annanstans.
  • Äldre 2 Jul 00:17
    #3

    Såhär är mina ringar, jag älskar stenar så för mig var det ett naturligt val med både vigselring och förlovningsring med stenar, dock är det inte schalins ringar .. Och hon i guldsmed affären rekommenderar "aldrig" två ringar med stenar i, men jag stod på mig och prövade de och var såld direkt, valde vigselring när jag valde förlovningsring. Vi förlova oss i mars och gifte oss i jan året efter.... Får mkt beröm för de

Svar på tråden Schalins allians lycka?