• juniorsson

    Säljes: Pronovias Daimiel säljes - stilfull elegans i toppkvalitet

    Säljer min klänning som jag gifte mig i 28/5-16. Otroligt vacker och tidlös klänning med långt släp och helt i satin. Drömlik ihop med en lång slöja! Jag fick väldigt mycket komplimanger för hur pampig och elegant klänningen var på bröllopet. 

    Under släpet har skräddare sytt i band som gör att släpet kan fästas upp och går då enkelt att gå omkring i och dansa i. Passar storlek 34-36 skulle jag tippa på. Jag tror att den är 38 men jag har låtit en skräddare ta in den i byst och midja samt lagt upp längden så att den passar mig som är 165 cm - klackhöjd 4-5 cm till klänningen. Jag är ca 70 i midjan och runt 90 i bysten och har vanligen strl. 36 eller S. Jobbet är gjort av en utbildad skräddare (ej sömmerska) och är mycket välgjort. 

    Nypris för klänningen är 13-16 000 beroende på vart man tittar. Mitt prisförslag är 7500:- inkl. underkjol. Säljes kemtvättad men ej ångad (struken) - funkade jättebra att göra själv med ett hemma-ångjärn. 



    bilder + video från vår vigseln kan ordnas vid intresse. 

     

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-27 22:30
    NYTT PRIS

    6800:-

    se annons

    www.blocket.se/ostergotland/Exklusiv_brudklanning___Pronovias_Daimiel_67663507.htm&w=1

  • Svar på tråden Pronovias Daimiel säljes - stilfull elegans i toppkvalitet
Svar på tråden Pronovias Daimiel säljes - stilfull elegans i toppkvalitet