Säljes: Säljes: Vinglas, vattenglas, karaffer, linneservetter, små glasflaskor (Stockholm)
Hej!
Säljer nu bort det vi hade för vårt bröllop förra året.
Vi hade ett bröllop för 60 personer och detta är ett fullt set med dubbla vinglas, vattenglas (med extra för barhäng senare under kvällen), karaffer, linneservetter.
Skriver ner priserna för varje sak, men har även ett paketpris för allt längre ner.
125 x Vinglas POKAL från Ikea. Ordinarie pris 9:- / glas. Vårt pris 7:- / styck.
83 x Vattenglas POKAL från Ikea. Ordinarie pris 4,80:- / glas. Vårt pris 3:- / styck.
25 x Flaska KORKEN från Ikea. Ordinarie pris 19:- / styck. Vårt pris 10:- / styck
82 x Vit linneservett 40x40. 15:- / styck Tvättade men kan behöva stärkas beroende på vikning.
57 x liten shabby chick glasflaska med lock. 15:- / flaska. På bilderna ser ni att vi använda några till vaser, men hade även vår drink i dessa med ett guldfärgat lock.
Lösörespris 3585:- om man köper allt för sig, Paketpris för allt: 2500:-
Köper ni allt som paket slänger jag in cirka 20 snapsglas (POKAL), ljushållare och svarta sugrör i paketet också. :)
Försöker bifoga foton från vår dukning och hoppas på att de syns i forumet.
Allt är diskat och paketerat i kartonger och finns i Stockholm.
Nås på mail: mia.rosen82@gmail.com eller telefon 072-303 21 44.
Glada hälsningar,
Mia
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-22 11:28
Då jag inte förstår hur man tar bort ett inlägg här så informerar jag om att allt är sålt!