• Äldre 20 Mar 18:02
    6793 visningar
    4 svar
    4
    6793

    Annies gård Haverdal

    Hej!

    Någon som har erfarenhet av Annies gård i Haverdal Halmstad? funderar på att ha vår bröllopsfest där ????

  • Svar på tråden Annies gård Haverdal
  • Äldre 19 May 07:57
    #1

    Jag och min fästman har hyrt Annies gård till vår bröllop nästa sommar! Vi fastande för gården eftersom det är ett bra pris, att man får ta med egen mat och dryck samt att vi ville ha den lantliga känslan Glad

  • Äldre 16 Sep 11:44
    #2

    frökenf - Vad betalade ni i hyra och vad ingick då? :)

  • Äldre 17 Nov 22:30
    #3

    Hej och förlåt för sent svar, har visst inte varit inne här på evigheter! Vi betalar 8000 och då har vi hela gården (finns flera hus) fredag-söndag. Vi måste städa själva, men det finns bord, stolar, porslin m.m. på plats. :) 

  • Äldre 18 Nov 14:47
    #4

    Hej!

    Vi gifte oss på Annies gård i somras. Jätte fint var det! Riktiga toppen lokaler tyckte vi och allt vart precis som vi tänkt oss. Och precis som frökenf skriver så har dom allt där, bord, stolar, tallrikar, bestick, glas, karaffer, saker att kunna laga mat med om man vill. En hel del uppläggningsfat också men inte så många i samma stil.

    Riktigt toppen ställe som jag skulle kunna rekommendera till varenda en som funderar på att gifta sig där ????????

Svar på tråden Annies gård Haverdal