• polly52

    Är detta normalt?

    Jag är 52 år och min sambo som är 51 år och lite fakta om oss först.
    Jag har 3 vuxna barn bor själva och min sambo också och jag flytta 46 mil upp för hans skull till hans hus förr 8 år sen och vi förlova oss direkt.
    jag är förtidspensionär men vi har hundar o hästar.
    Min sambo jobbar inom bygg.
    Nu är det så här att jag vill veta om detta är normalt.
    han jobbar 5 dagar i veckan mellan 7-16 sen skall han nu har börjat styrketräna och sen golfar han så vi ses bara en timme per dag.
    Vi äter båda antideprissivt så vet ej varför men vi har inte hafts ex på 1 år.
    Vi är inte otrogna iheller vi litar på varandra men nu börjar jag bli förbannad för det är först golf sen träna sen gå i affärer och ta en fika han är aldrig hemma.
    Jag ligger redan då han kommer hem.
    Jag tycker att han lever både ungkarlsliv o sambo liv och vill att jag skall sköta hus o hushållsgöromål och städa m m när jag nämnde att jag ville träna var det nej då han ansåg det var utkastade pengar men när han skall börja ja då går det bra och känns som ett fängelse där jag ej får göra n¨ågoting bara han.

    Vill veta om detta är normalt ?Och prata går inte för han säger bara vi skall ej tjafsa i sönder bårt förhållande för han mår som enprins både frihet och mat på bordet och frukost var morgon och jag skall springa o plocka undan efter han överallt och han skall sen cykla mountain bike så när skall vi ses?

    Så vill bara höra era åsikter om detta.

    kan säga att förr 8 år sen då jag flytta hit var han alkholist men nykter sen 7 år tillbaka så säger han är rastlös
Svar på tråden Är detta normalt?