• Brudsmink/Makeup artist i Malmö/Lund?

Fre 26 feb 2016 08:48 Läst 5899 gånger Totalt 6 svar
    Fre 26 feb 2016 08:48

Hej Brudar!

Vet att det finns liknande tråd om tips på brudsmink I Malmö-Lundområdet men gifter mig i maj och alla jag har kontaktat är upptagna - börjar bli lite stressigt och vill inte sminka mig själv!
    Kan någon snälla tipsa om en duktig makeup artist? Hur gör ni andra?

TACK!

• Fre 26 feb 2016 10:11 #1

Jag har bokat Linda till mitt bröllop, http://facebylinda.se/start/
    Har du pratat med henne?

• Fre 26 feb 2016 12:23 #2

Tack för tips! Har kollat med henne tidigare och hon var tyvärr också bokad :( Tänkte 3 månader i förväg var helt ok men tydligen var jag helt fel ute! Tacksam för alla råd!

• Fre 26 feb 2016 15:13 #3

Du kan också prova att annonsera här: http://www.minmakeupartist.se/
    Ett annat tips är att gå in på bröllopsfotografers hemsidor, där de ofta skriver vem som sminkat bruden (tex Anna Lauridsen).
    Kanske kan man också höra med de olika makeup-skolorna som finns i Malmö, alternativt gå in på tex Make up store?
    Jag håller tummarna för att du hittar någon bra!

• Fre 26 feb 2016 15:43 #4

Hej!
    När jag efterlyst så skrev denna tjej till mig (se nedan). Kan inte säga något om henne då jag inte bokat eller använt mig av henne tidigare.

Hej! Jag ä en professionell certifierad makeup artist i Malmö! Jag skulle jättegärna erbjuda min tjänst, om du är vidare intresserad så kan du kika på min facebooksida www.facebook.com/beyquecosmetics eller min hemsida www.beyque.com.

• Tis 1 mar 2016 23:36 #5

Hej! Jag arbetar på Make up store samt frilansar och det går bra att boka mig inför er stora dag. Jag tar mig till önskad plats (i Skåne) med allt man kan tänka sig behöva. Utför även provsminkningar där vi innan kan gå igenom vad som önskas.

Med vänliga hälsningar,

Miriam L

Certifierad makeup artist

miriam.leijala@hotmail.com

• Fre 3 jun 2016 08:17 #6

Hur gick det? Hittade du någon som var bra? (Någon i Lund kanske? Ska själv gifta mig snart och det vore tacksamt med lite tips.)

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll