• Äldre 24 Jan 20:03
    5793 visningar
    12 svar
    12
    5793

    Bröllopsfotograf Kristianstad/Kivik

    Jag är på jakt efter en prisvärd fotograf som gärna kan följa oss hela dagen.

    Naturligtvis vill vi ha ett bra resultat men vill inte betala hur mycket som helst. Kanske en fotograf som är ny på området och behöver bröllopsfotograferingar till sin portfolio eller en duktig "hobbyfotograf". Någon som kan tipsa mig?

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf Kristianstad/Kivik
  • Äldre 25 Jan 12:46
    #1
    Hej, 

    Jag har hört om en kille som bor i Hässleholm. 
    Han ska tydligen ha varit med vid olika bröllop och vara jätteduktig på det han gör. Bra priser också! (:

    www.johangrip.se/Links/Galleri/
  • Äldre 17 Feb 09:36
    #2
    +1

    Hejsan,

    Jag skulle vilja ge er ett tips från proffset. Att fotografera ett heldagsbröllop är oerhört på frestande för vilken Bröllopsfotograf som helst. Det kan röra sig om 8-15 timmars arbete. Det krävs många års erfarenhet för att kunna klara detta på ett bra sätt. Då ni är ute efter att spara lite pengar vill jag då tipsa er om att om ni ska ha amatörer/hobby så ta då in två stycken som kan avlösa varandra i alla fall. Som ny i branschen säger man ja jag fixar allt till alla kunderna, men att fotografera så länge och ha möjlighet att tänka kreativt och fånga de ögonblick som finns på ett bröllop krävs det erfarenhet. Så minst två samt se till så de har två kameror med sig vardera. Många amatörer har bara en och händer det något så är det kört. Eller ta in en proffsfotograf och fokusera på de viktiga bilderna som Bröllopsporträtten och Vigseln.

    Önskar er lycka till


    Bröllopsfotograf Jens C Hilner
  • Okänd
    Äldre 20 Feb 16:49
    #3
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 22 Feb 16:15
    #4
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 23 Feb 14:46
    #5
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 27 Mar 20:00
    #6
    Meddelande borttaget
  • Äldre 7 Apr 22:16
    #7

    Hej,

    Jag kan varmt rekommendera att lägga lite med krut på fotografen då bilderna kommer att vara med er många år framöver. Vi använde oss utav Fotograf Jonas Klintberg www.fjk.nu och var supernöjda med resultatet.

  • Äldre 10 Apr 22:15
    #8

    Titta på den här webbplatsen, skriv till honom, han kommer att hjälpa dig.
    www.ismanphoto.com


  • Okänd
    Äldre 20 Jun 00:46
    #9
    Meddelande borttaget
  • Äldre 4 Jul 12:01
    #10

    Jag instämmer med Jens. Lägg mer pengar på en fotograf i den viktigaste biten, tex porträtt och vigsel. Sen kan en hobbyfotograf fotografera mingel och fest.
    Tipsar om bröllopsvänner som har olika lokala företag i sin lista de samarbetar med.
    Lycka till!

  • Okänd
    Äldre 5 Jul 11:25
    #11
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 27 Jul 22:54
    #12
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Bröllopsfotograf Kristianstad/Kivik