• mst.mr­sj82
    Äldre 21 Dec 23:05
    1852 visningar
    4 svar
    4
    1852

    fler än jag som stör sig?

    Inte nog med att det finns extremt många gamla trådar här. Jag stör mig sjukt mycket på att inte kunna ladda upp bilder här via mobilen eller surfplattan. Känns som dom som ligger bakom denna sida skiter mycket i den

  • Svar på tråden fler än jag som stör sig?
  • Äldre 21 Dec 23:36
    #1

    Jepp... 


    Dom var här mycket mer tidigare, sen slängde dom på några av oss "gamla rävar" titeln "guide" och startade upp en grupp där vi skulle kunna prata ihop oss osv. 


    Sen bara försvann dom. 


    Jag har dels bett att dom ska ta bort min titel, bland annat för att jag inte vill ses som någon sorts ansvarig för den här sidan, jag får inget betalt eller några förmåner, snarare tvärt om. 
    Men även för att en eller två av dom andra "guiderna" är direkt olämpliga. Och jag vill inte klumpas ihop med dom.
    Nu har jag dock inte sett dom här inne på länge, vi kanske fick den ena personen att fatta att det här inte är en raggningssida och att man behöver faktiskt veta något om sajten för att vara "guide"... 


    Enda anledningen att jag kikar in här ibland fortfarande och försöker styra upp (anmäla trådar) och hjälpa till med att förklara hur sidan (inte) fungerar... är att jag är hemma mycket och rent ut sagt har tråkigt. Tungan ute

  • Aniara­4
    Äldre 22 Dec 08:55
    #2
    Chicita skrev 2015-12-21 23:36:26 följande:

    Enda anledningen att jag kikar in här ibland fortfarande och försöker styra upp (anmäla trådar) och hjälpa till med att förklara hur sidan (inte) fungerar... är att jag är hemma mycket och rent ut sagt har tråkigt. Tungan ute


    Haha, samma.
  • Äldre 26 Dec 08:03
    #3

    Och jag kikar in ibland för att det var kul här förr... För några frågor får jag ju aldrig längre.

  • Äldre 27 Dec 19:31
    #4
    Kjell Präst skrev 2015-12-26 08:03:01 följande:

    Och jag kikar in ibland för att det var kul här förr... För några frågor får jag ju aldrig längre.


    Och det är alltid lika trevligt att "se" dig här Glad

    Det är väl ingen av dom nya som hittar Fråga Prästen-tråden eller vet att den finns. Och vi "gamla" orkar inte sitta och bevaka sidan och länka gamla trådar till de som är nya här (eller tipsa om sådant). 
Svar på tråden fler än jag som stör sig?