• Äldre 27 Nov 11:00
    3190 visningar
    2 svar
    2
    3190

    Letar bröllopsfilmare i Sundsvallstrakten/Mellansverige. Tips/rekommendationer?

    Hejsan allihopa! 

    Min syster och hennes sambo ska gifta sig nästa år och jag har fått som uppgift att leta reda på en bra bröllopsfilmare åt dem. Jag har själv jobbat med bröllopsvideo tidigare, men på deras bröllop vill jag ju vara gäst och vet dessutom inte om jag skulle klarat pressen att dokumentera min egen systers bröllop... Tungan ute

    Jag har mest jobbat i USA tidigare så jag har noll koll på vad man kan få tag på här i Sverige. De kommer gifta sig utanför Sundsvall, så helst vill vi ju hitta någon som utgår inom någorlunda reseavstånd. Personen ska inte behöva övernatta i alla fall. 

    De vill gärna anlita någon som kan berätta en historia med sin video, alltså inte bara filmar bruden i en massa vackra poser i olika ljussättningar (jag har hittat många exempel på detta och vet att de inte är intresserade av det) utan istället fokuserar på att dokumentera upplevelsen av dagen. De är heller inte intresserade av att anlita t ex gymnasiestudenter, de vill ha någon som är professionell. 

    Vore oerhört tacksam för alla tips och rekommendationer! Skrattande

  • Svar på tråden Letar bröllopsfilmare i Sundsvallstrakten/Mellansverige. Tips/rekommendationer?
  • Äldre 27 Jan 00:41
    #1

    Hej!

    Är din syster fortfarande intresserad så kan de gärna gå in på www.patricwilhelmsson.se för exempelfilmer. 

    Med vänlig hälsning, Patric W

  • Äldre 27 Mar 16:53
    #2

    Hej!
    Har du hittat någon som filmar? Jag letar själv efter någon som kan filma i Sundsvallstrakten på ett bröllop i sommar.
    Hälsningar
    Maria

Svar på tråden Letar bröllopsfilmare i Sundsvallstrakten/Mellansverige. Tips/rekommendationer?