• Äldre 24 Oct 17:10
    1840 visningar
    3 svar
    3
    1840

    Snyggast möjligast på bröllopsdage?! Akademikliniken/Stureplanskliniken?

    Hej brudar!!

    Gifter mig om snart ett halvår och känner att jag behöver en riktig boost för min hy för att ordentligt stråla på stora dagen! Vad gör ni för att preppa? Någon som testat olika behandlingar som kemisk peeling eller laser? Eller något helt annat?

    Har någon av er besökt Akademikliniken eller Stureplanskliniken - kan någon tipsa?

  • Svar på tråden Snyggast möjligast på bröllopsdage?! Akademikliniken/Stureplanskliniken?
  • Äldre 24 Oct 23:06
    #1

    Kan tyvärr inte svara på din fråga men följer gärna tråden då även jag är intresserad av dylikt!

  • Äldre 25 Oct 19:04
    #2

    Jag jobbar med ett märke som heter BABOR. Det är sjuuuukt bra och min hud, som är kaos, har blivit 100ggr bättre sen jag började använda deras produkter. Har testat typ alla möjliga märken.

    Som bas för vardag användning rekommenderar jag deras hy-öl för tvätt, enzyme peeling ca 2ggr i veckan, rose toning lotion och som avslut ansiktscreme från skinovage serien som passar din hudtyp. Rekommenderar skinovage refreshing foam mask också.

    Utöver detta kör jag ampuller i 7dagars kur titt som tätt. Olika ampuller beroende på behov.

    Just nu kör jag en vitamin fluid och den är suverän.

    Jag kör även deras hsr lifting mousse mask för att fylla ut linjer och motverka rynkor tillsammans med hsr lifting cream och för extra fin och slät hud

    7 dagars collagen boost ampuller samt lifting ampuller. Grundar med en 7 dagars triple boost fluid.

    Finns ampuller för olika behov så hitta det du är ute eftr men vitamin, algae och triple booster är bra titt som tätt, resten är mer specifika efter behov.

    Gud vad jag svamlar, men poängen är, ampullerna är fantastiska. Hsr serien är fantastisk. Finns hur mkt som helst från babor beroende på plånbok och behov så rekommenderar verkligen dig att googla och se vad som skulle passa just din hud och det du har som mål inför ditt bröllop för deras produkter är verkligen sååå bra

  • Äldre 31 Oct 09:41
    #3

    Tack för tipset! Låter jättespännande med ampullerna!

    Någon annan som har testat att gå till antingen Stureplanskliniken eller Akademikliniken? Tips på någon lättare behandling som kan snygga till en inför stora dagen?

Svar på tråden Snyggast möjligast på bröllopsdage?! Akademikliniken/Stureplanskliniken?