• Äldre 7 Oct 16:29
    1924 visningar
    3 svar
    3
    1924

    Bröllopslokal

    Hjälp!

    Någon som känner till en fin och stor lokal nära Malmö där jag och min fästman kan hålla vårt stora bröllop? Vi har kring 170 gäster. Har verkligen letat överallt men det är så svårt att hitta ett fint  och stort ställe. 

    Vi ville helst ha bröllopet i ett slott eller en herrgård men det verkar inte finnas en tillräckligt stor sådan.


    Vi bor i Malmö och vill ha bröllopet någonstans i södra Skåne, max cirka 40 minuter från malmö. 

    Kom gärna med förslag taaack!
  • Svar på tråden Bröllopslokal
  • Äldre 10 Oct 11:46
    #1

    Hej! Kanske Bröllopstankar kan hjälpa er med detta. Det är ett nätverk med företag verksamma inom bröllop i södra Sverige.
    Lycka till!

  • Äldre 11 Oct 14:48
    #2

    Hej, tack för svaret Annelie. Jag ska absolut höra med de. Men hur fungerar deras nätverk? Måste man köpa ett visst packet från de för att få hjälp eller får man kostnadsfri information för att sedan, om man skulle hitta något passande, gå vidare därifrån? Eller är det mer som en bröllopskoordinator?

  • Äldre 12 Oct 13:21
    #3

    Osäker på om man måste "boka" in sig på något först som de erbjuder. Kan vara så. Men mejla dem och hör hur det fungerar.

    Hör även med Lina Roos, som fotograferar många bröllop i Skåne om hon vet någon bra lokal.

Svar på tråden Bröllopslokal