• Lorena

    Säljes: Fin dekor till vintage-bröllop

    Säljer burkar och tyg till bröllop med vintage look!


    Jag var jättestolt över dekorationerna vi hade på vårt bröllop, som jag i stor grad skapade själv. Vi hade 6 runda bord; på borden hade vi burkar som fungerade som vaser och ljuslyktor. De stod på en rund duk mitt på bordet, dessutom hade vi 3 st böcker på varje bord för extra vintage-känsla. Ovanpå varje bord hängde flera burkar (vaser och ljuslyktor) och pompoms från taket.


     


    Här är sakerna vi säljer:


    7 st burkar med kopparlock, vit sand i och jutehandtag om man vill hänga (vi hade batteridrivna värmeljus i dem)


    20 st burkar i liten och mellan storlek med koppar- eller ståltrådhandtag (om man vill hänga), vissa är dekorerade med jutesnöre, spets eller vitt papperssnöre


    20 st burkar i liten och mellan storlek med handtag i jute för att hänga, varav 3 st med lock


    5 st bruna flaskor dekorerade med jutesnöre


    30 st burkar i mellan storlek dekorerade med jutesnöre, spets eller vit  papperssnöre (funkar perfekt som vaser)


    20 st små burkar dekorerade med jutesnöre, spets eller vit papperssnöre


    32 st små burkar med vit sand i, dekorerade med jutesnöre, spets eller vit papperssöre (funkar perfekt som små ljuslyktor)


    Alla burkar: 500kr


     


    6 st runda dukar i naturfärgad linne, 60 cm i diameter (vi använde dem som underlägg till dekorationerna mitt på bordet) 150 kr


    25 meter spets med prickar (IKEA Sunrid http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20256151/), oanvänd 100kr


    Ca 15 meter spets (ikea gulldis http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70233058/?query=GULLDIS), oanvänd 100kr


     


    16 st böcker med "vintage look" 50kr


     


    Finns att hämta i Kristianstad.


    Ni kan också kontakta mig via mail: lorena@martinrunesson.com










  • Svar på tråden Fin dekor till vintage-bröllop
  • Lorena

    Hej!

    Burkarna och böckerna är sålda! Men tyg finns kvar: två sorter IKEA-spets oanvänt och 6 st runda små dukar i linne som ni kan se på bilden övan.

  • Annakarolina

    Hej! Tygerna, Sundis kunde jag få upp genom länken. Men tyvärr kunde man inte se gullris spetsen. Vill du skicka ny länk på tyget? Mvh Anna

  • Lorena
    Annakarolina skrev 2016-03-18 11:18:36 följande:

    Hej! Tygerna, Sundis kunde jag få upp genom länken. Men tyvärr kunde man inte se gullris spetsen. Vill du skicka ny länk på tyget? Mvh Anna


    Hej! Jag har redan sålt allt.
Svar på tråden Fin dekor till vintage-bröllop