• vickyy

    förlovningsring råkade hitta

    Hej.
    Jo det är så att jag öppnade sambons garderob (skulle lägga in nyrvättade kläder). Så råkar jag höra nått pressen under en tshirt. Kollade vad tusan de va för nått prassel. Vet ni vet jag hittade? Jo en förlovningsring eller ja en ask iaf. Vad tisan gör jag nu? Har jag förstört hela förlovningen? Ska jag berätta att jag hittade?

    Hjälp mig nu tjejer.

  • Svar på tråden förlovningsring råkade hitta
  • vickyyy

    Ursäkta alla stavfel! Skriver från paddan o vi kommer inte riktigt överräns, Men iaf vi har ju pratat om att gifta oss nån gång. Provat ut en ring på mall för att fixa en egen designad ring av en guldsmed. Men trodde inte att de skulle hända nu? :D är så himla lycklig just nu o pirrar i hela kroppen. O sambon vet inget än.
    Törs jag säga att jag hittade eller bara låtsas som inget? Vill inte förstöra allt de fina. Är utomlands nu med så vore kanske synd att avslöja hans planer. Men samtidigt så känner jag att varför inte?

  • Aniara4

    Låtsas som ingenting! Det kan ju rent hypotetiskt vara ett halsband eller en brosch som han hittade till bra pris och tänkte ge dig i julklapp. Flört

  • Tingeling89

    Låtsas som inget! Tänk om han har värsta överraskningen. Vill du verkligen gå mist om att bli överraskad. Jag tror aldrig jag blivit så överraskad och lycklig som när min fästman friade. Och även jag visste att det skulle ske, men hade ingen aning om när Glad

  • madmoxxi1177

    remain silent! när de väll sker så kommer du ändå va så göad över ATT det sker så låt det vara och säg inget.

  • Kattungevin

    Säg inget. :) Jag vet t.ex att min sambo ska fria till mig, men inte när och hur. Och den överraskningen vill man ju inte missa. :) Tror inte du vill det heller. :)

Svar på tråden förlovningsring råkade hitta