• Äldre 11 Aug 09:38
    1635 visningar
    3 svar
    3
    1635

    Bröllopsvals. (Dirty Dancing)

    Hej. Jag har lite funderingar kring bröllopsvalsen. Min sambo vill inte ha en vanlig bröllopsvals utan Dirty Dancing ni vet den låten som man lyfter tjejen i. Jag har smått panik om vi ska gifta oss och hur ska man klara av att träna in alla steg. men snacka om kul om ingen vet vad man ska göra och alla blir helt paff av överaskningen Skrattande Är det fler här som haft det på sitt brölopp?

  • Svar på tråden Bröllopsvals. (Dirty Dancing)
  • Äldre 11 Aug 12:14
    #1

    Vad roligt! Det låter jätte kul, men man får nog öva ;)

    Vi ska. Dansa " pulp fiction-dansen" som vals, typ börja med vanlig vals sen mitt i så kommer låten igång och så kör vi på:)

  • Anonym (somma­rbröll­op)
    Äldre 11 Aug 13:52
    #2

    Vet inte hur det är med ust Dirty Dancing men det är väldigt vanligt att brudpar börjar med en dansoch sedan går överi något annat (ofta lite humoristiskt).
    Sök på Youtube s hittar du många klipp

  • Äldre 11 Aug 14:45
    #3
    Solrosen82 skrev 2015-08-11 09:38:16 följande:

    Hej. Jag har lite funderingar kring bröllopsvalsen. Min sambo vill inte ha en vanlig bröllopsvals utan Dirty Dancing ni vet den låten som man lyfter tjejen i. Jag har smått panik om vi ska gifta oss och hur ska man klara av att träna in alla steg. men snacka om kul om ingen vet vad man ska göra och alla blir helt paff av överaskningen Skrattande Är det fler här som haft det på sitt brölopp?


    En kompis till mig hade det förra året. De hade även som i filmen att brudföljet hoppade in och dansade med dem. Roligt sätt att starta dansgolvet på!
Svar på tråden Bröllopsvals. (Dirty Dancing)