• tess89

Loge/lada i göteborgstrakten?

Letar som en tok efter en lantlig bröllopslokal i Göteborg med omnejd. Vi ska gifta oss under sommaren 2016 och drömmer om ett lantlig bröllop gärna med vigsel i kohagen :)

Vill ha en lada som tar 95 personer och gärna har boende i anslutning för 40-50 personer. Boendet är inget krav men vore önskvärt om det inte är allt för långt ifrån lokalen.

Har hittat flera alternativ där du endast hyr lokalen men får ordna med "resten" själv, vill gärna ha lite mer konceptliknade alternativ.

Ser gärna en lokal som inte är längre än 1timme från gbg.
    Någon som har tips?

• Svar på tråden Loge/lada i göteborgstrakten?
  • Hönan!

Hej!

Jag vill gärna fixa det mesta själv och blev nyfiken vad för ställen du hittat?

Med vänlig hälsning, Karin

• Linngbg

jag vet att det finns en bygdegård/lada vid råda säteri man kan hyra för en billig peng. tror dock att man får fixa all mat, alkohol, servering och sånt själv. Annars kanske stora holms säteri kan vara ett alternativ? där vet jag att man kan köpa till catering, servering etc. nackdelen där är väl att det är längre till boende för gästerna... stora holm är väldigt populärt så om ni tror det kan vara ett alternativ så ring och kolla om datum snabbt. lycka till! :)

• Linngbg

råda säteri ligger förresten i mölnlycke och stora holm på hisingen om du undrar :)

Svar på tråden Loge/lada i göteborgstrakten?