• Äldre 11 Jun 11:52
    4253 visningar
    3 svar
    3
    4253

    Makeup artist Uppsala

    Nu behöver jag hjälp!!


    Det visade sig att hon jag bokat för sminket på vårt bröllop var lite märklig... Inte nog med att hon (trots att det ingick i priset) valde att avboka mina tärnors provsminkning. Så ville hon göra provsminkningen på mig en dag innan bröllopet. Vilket inte ger så mycket spelrum om man mot all förmodan skulle bli missnöjd....


    Jag behöver alltså hjälp med att hitta en bra makeup artist i trakterna kring Uppsala med omnejd. 


    Gärna väldigt prisvärd. Helt ok med en privatperson som kan uppvisa talang :)

  • Svar på tråden Makeup artist Uppsala
  • Äldre 12 Jun 08:17
    #1

    Hej, finns en som jobbar i Stockholm på make uppstod men jobbar även i Uppsala och kan gå hem till folk om så önskas och är riktigt grym ska jag säga. Du kommer inte ångra dig det lovar jag. Hon heter rafif Alhajeh. Vill du ha ett nummer kan jag ge det. Tror hennes priser inte är värre än någon annan make up artist. :)

  • Äldre 12 Jun 08:18
    #2

    Oj menar make up store inte uppstod :)))

  • Äldre 13 Jun 10:16
    #3

    Gå in på KICKS som ligger på Svartbäcksgatan, fråga efter Emma. Hon är kalasduktig! Hon sminkade mig samt mina tärnor till vårt bröllop, provsminkningen skedde två månader innan bröllopet också. 
    Hon är glad, lyssnar samt ser till så hennes kunskap möter kundens önskemål. Kostnaden ligger vid vad andra skulle kosta.

Svar på tråden Makeup artist Uppsala