• Äldre 10 May 03:20
    3002 visningar
    9 svar
    9
    3002

    Bra och inte snordyr hårförlängning?

    Hello Ladies och Nightrod! Hjärta

    Har någon koll på någon bra salong som fixar snygga hårförläningar med äkta hår, i Stockholm, Linköping, Visby eller typ Luleå?

  • Svar på tråden Bra och inte snordyr hårförlängning?
  • Äldre 23 May 01:08
    #1

    Puffelipuff

  • Äldre 25 May 08:45
    #2

    Kan kolla med damen min, hon har endel vänner som har koll.
    gjorde ju mitt hår i torsdags och de var helt ok, hur mycket får det kosta?.

    Så nu är damen min lyrisk över att hon fick  mig göra håret som hon ville.
    Är faktiskt glatt överaskad själv över hur bra det blev
    Behöver gå dit en gång till innan bröllopet och tvinna de lite till
    tar vist tre månader innan det blir helt perfekt, men två och en halv får duga för mig


    Live free, ride free
  • Äldre 25 May 10:49
    #3

    Glömde säga att jag gjorde det på Extend på Södermalm.
    Ring och prata med dem de skall vist vara riktigt bra på förlängningar


    Live free, ride free
  • Äldre 25 May 11:49
    #4
    +1

    Coolt Nightrod!!!

    Jag vet bara en grej, och det är gå inte till headzone. Jag fick mina extensions där 2 ggr, men på olika headzone salonger. Misär. Svinto efter första tvätten. Har aldrig varit så glad över mitt tunna hår som nör jag tog ut dem andra gången. har aldrig satt i nya igen. Har clips istället som jag sällan anvönder, men har haft samma sen 2009 och de ser fortfarande splitter nytt ut! Köpta i en afrohår butik i rågsved. Good shit:)

  • Äldre 25 May 12:03
    #5
    augusti skrev 2015-05-25 11:49:14 följande:

    Coolt Nightrod!!!

    Jag vet bara en grej, och det är gå inte till headzone. Jag fick mina extensions där 2 ggr, men på olika headzone salonger. Misär. Svinto efter första tvätten. Har aldrig varit så glad över mitt tunna hår som nör jag tog ut dem andra gången. har aldrig satt i nya igen. Har clips istället som jag sällan anvönder, men har haft samma sen 2009 och de ser fortfarande splitter nytt ut! Köpta i en afrohår butik i rågsved. Good shit:)


    Tackar, är sjukt nöjd
    Och tjejen är ännu nöjdare

    Tjejen har klips med löshår som hon köper från rapuzel och hennes hår blir sjukt snyggt när hon fixar och trixar. men hon är väldigt van med det. Hon kommer göra sitt eget hår på bröllopet.
    Live free, ride free
  • Äldre 25 May 18:00
    #6

    Kul med lite originalitet!

    Jag tror på clips också :) smidigt, om än pilligt, men man vänjer sig.


    Nightrod skrev 2015-05-25 12:03:59 följande:

    Tackar, är sjukt nöjd

    Och tjejen är ännu nöjdare

    Tjejen har klips med löshår som hon köper från rapuzel och hennes hår blir sjukt snyggt när hon fixar och trixar. men hon är väldigt van med det. Hon kommer göra sitt eget hår på bröllopet.


  • Äldre 25 May 19:49
    #7

    Oj, usch då, augusti, ska hålla mig borta därifrån! Lät ju inget vidare! Borde kanske också satsa på clips, det är mest till specifika tillfällen jag känner att det önskade svallet är "nödvändigt".., hmmmm.

  • Äldre 25 May 19:53
    #8

    Hehe det förstår jag! Blev ju asballt! eller va de coola kidsen säger nuförtiden! ;) skrev jag precis asballt? Får man ens säga så längre? Det sa man väl kring millenniumskiftet ungefär... Hur som, tackar så mycket för tipset :D ska ringa och höra med några ställen jag fått tips om, plus där :) [

    quote=4416253][quote-nick]Nightrod skrev 2015-05-25 12:03:59 följande:[/quote-nick]

    Tackar, är sjukt nöjd

    Och tjejen är ännu nöjdare

    Tjejen har klips med löshår som hon köper från rapuzel och hennes hår blir sjukt snyggt när hon fixar och trixar. men hon är väldigt van med det. Hon kommer göra sitt eget hår på bröllopet.

    [/quote]

  • Äldre 4 Sep 14:24
    #9

    Finns ju både fördelar och nackdelar med riktig hårförlängning jämfört med clips: www.binolino.com/

Svar på tråden Bra och inte snordyr hårförlängning?