• Äldre 5 Apr 11:21
    3743 visningar
    1 svar
    1
    3743

    Hjälp med äktenskapsförord i Göteborg/Alingsås-området. Någon som kan rekommendera en jurist?

    Min sambo och jag ska snart gifta oss och vi har bestämt oss för att skriva äktenskapsförord. Vi har inga barn och är överens om hur vi vill ha det om vi antingen skiljs eller den ena avlider. Dock skulle vi vilja anlita en jurist eller advokat för att sätta våra önskemål i ord, så det blir rätt. Har sett att man kan få hjälp online men vi vill gärna träffa någon och prata igenom DDT hela.

    Någon som har erfarenhet och vill ge oss en rekommendation på en jurist? Vi bor mellan Göreborg och Alingsås, så det skulle vara i det området.

  • Svar på tråden Hjälp med äktenskapsförord i Göteborg/Alingsås-området. Någon som kan rekommendera en jurist?
  • Äldre 15 Apr 16:01
    #1

    Hej!
    Jag vet en toppenbra jurist som jobbar på advokatfirman aldo i Göteborg. Hon heter Isabelle Rusu, och vi är jättenöjda med hennes hjälp! Skrattande

Svar på tråden Hjälp med äktenskapsförord i Göteborg/Alingsås-området. Någon som kan rekommendera en jurist?