• Äldre 25 Mar 17:45
    4111 visningar
    6 svar
    6
    4111

    Bröllopsfotograf Skåne

    Hej! Vi ska gifta oss på Österlen i slutet av sommaren och söker bra fotograf för fina porträttbilder utomhus + bilder under vigsel och efterföljande mingel. Helst under 10000 SEK men pris kan såklart diskuteras. Några tips? /A.

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf Skåne
  • Äldre 26 Mar 07:38
    #1

    Vi anlitade Daniel Åberg när vi gifte oss och blev jättenöjda med resultatet. Jag minns inte exakt vad vi betalade men det var definitivt inom din budget. Han kan kontaktas på daniel@abergfoto.se.

    Här är några av våra foton: https://plus.google.com/u/0/photos?tab=mq#photos/115347714529232377540/albums/5941972786148246129

    Fotona är tagna på Kronovalls slott.

    Var ska ni gifta er om man får vara nyfiken?

  • Äldre 26 Mar 18:38
    #2

    Hejsan!
    Jag fotograferar er gärna. Finns i Uppsala men reser över hela landet för bröllop.
    Priser finns under "investment" på min hemsida.
    Hoppas vi hörs!

    www.fotografannelie.com

    Mvh/
    Annelie

  • Äldre 1 Apr 13:29
    #3

    Hej!

    Vi har många duktiga fotografer som tar fina bilder till bra priser. Välkommen till Vigas.se

    Mvh, Roland Larsson
    Vigas.se

  • Äldre 4 Apr 16:42
    #4

    Marit Lasson i ystad är kanon, har sett många fina bröllopsbilder hon har tagit

  • Äldre 14 Apr 13:18
    #5
    Hejsan!

    Fotar er gärna, kika in på min hemsida och hör av er om ni är intresserade. Bor i Stockholm men reser över hela landet! 

    Bästa!

    wideniuswedding.tumblr.com
  • My fairyt­ale photog­raphy
    Äldre 14 Apr 15:18
    #6

    Arbetar som bröllopsfotograf i Halland men åker gärna till Österlen för att dokumentera eran dag.

    Om du inte hittat rätt fotograf, ta gärna en titt på min hemsida 
    www.myfairytale.se

    Just nu har jag på min blogg en slideshow om ett bröllop jag fotograferade på Österlen, i september förra året, Malin & Erik, ta gärna en titt på den.

    Jag erbjuder även just nu 20% rabatt och en provfotografering om man gör en bokning innan 1 juni.

    Hälsningar Senada
    www.myfairytale.se

Svar på tråden Bröllopsfotograf Skåne