• bröllopstjej

    Köpes: brudklänning online...hjälp..!!!

    Hej!

    Jag går runt och har lite småpanik.. jag vill jättegärna ha en vacker bröllopsklänning men min budget är inte så stor :(

    Jag har kollat runt på nätet och där finns så många vackra klänningar!! Men jag är riktigt orolig över att det kan vara ett misstag att köpa på nätet då jag läst om att de kan bli fel..

    Skulle ni som är supernöjda med era klänningar skicka ett foto på klänningen samt länken till vart ni köpt klänningen?

    Jag vore oerhört tacksam för hjälpen!

  • Svar på tråden brudklänning online...hjälp..!!!
  • carre86

    Vad vill du ha för typ av klänning? Jag har en helt ny hemma som jag kan sälja väldigt billigt! Den är super fin! Vit, helt ny. Endast provad. Kan maila bilder om du vill. Den är köpt på jjs house. //Carina

  • NannZ

    Min är köpt på aliexpress för ca 1200 kr :) Kvaliten är jättebra och de syr den exakt efter måtten man får skicka så den passar utmärkt :D 

  • carre86

    Jag testade maila men de gick inte. Om jag kan gå nåt nummer kan jag skicka bilder till telefon? Mvh Carina

  • brekt

    Är det så att du måste ha en ny klänning?
    Annars kan jag verkligen tipsa om blocket. Många klänningar är mycket vackra och säljs för bra priser. Med en liten tripp till sömmerska så kommer klänningen sitta som gjuten för en billig peng.
    Det är verkligen värt att titta på. Plus att du kan prova klänningen innan du köper den, så att du vet storlek och sådant (tips tips) :)

  • Esterhelena

    Skickar gärna bild om du uppger mailadress eller mobil.

    St 38 cremevit axelbandslös jättevacker klänning för 1500kr. Nypris 5000kr. Kom och prova!

    Finns i Västerås

Svar på tråden brudklänning online...hjälp..!!!