Säljes: Vacker brudklänning med spets, V formad rygg
Hejsan,
Nu måste jag sälja min underbara och ytterst orginela brudklänning. Skicket är jätte bra och bara använd en gång (förstås). Klännigen är skräddar sydd i Polen på en av de bästa salongerna som finns i Bydgoszcz. Klänningen är gjord enligt egen design, därför är den unik och som garanti har du att ingen har hafft en likadan. Klänningen är sydd i samma standard som de stora firmorna Pronovias och Mory Lee.
Klänningen kommer passa en brud på ca 173 cm (klacksko 3 cm). Storleken är S-M. Och färgen av klänningen är ivory. Klänningen är sexig men på samma gång blygsam, den har långarmad och syd med spets. Botten är slät och de övre tyget är gjort av tyll. Klänningen består av två släp, ett släp är borttagbart på ca 1,5m och sätts fast på klännigen tillsammans med en roset som man ser på bilderna. Man kan ta bort släpet efter cereminin så att det blir lättare att t.ex. dansa.
Jag rekomenderar verkligen klänningen, det var min drömklänning och det kan även vara din !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-09 15:17
För bilder maila gärna ,) Nypris på klänningen var ca 12 000 SEk, Säljs för 6500 kr. :)