• Jullis

    GÖTEBORG! Hemlig vigsel, hur spendera kväll/natt?

    Min sambo och jag kommer säga ja till varandra i maj, på en speciell dag som betyder väldigt mycket för oss båda. Ingen vet om det, inte ens våra familjer Cool 
    Vi vill inte ha en fest eller så, men vi vill gärna ha en extra trevlig kväll, natt och morgon tillsammans därefter.

    Vi kommer vigas i Göteborg på en lördag. Min första tanke var att efter vigseln köra ner till Varberg och bo på Stadshotellet där. Min sambo är inte svensk och första gången han kom till Sverige för att träffa mig för 6 år sedan så var det där vi bodde. Dom har tex spapaket med middag och frukost där, så det skulle ju bli mysigt.
    Men sen tänkte jag att det finns säkert fler trevliga ställen eller saker man kan hitta på. Därför frågar jag er!

    Någon som har förslag på vad man kan tänkas hitta på? Det ska ju helst vara i Göteborg eller i dess närområde (inom 10 mil) Skrattande  Kanske ett annat hotell som någon vill rekommendera? Har sett att flera hotell ha "bröllopspaket" men då ingår bara bubbel och frukost typ. Då behöver vi isåfall tips på en fin restaurang att gå till på kvällen. Obestämd

    Kom gärna med förslag! Hjärta

  • Svar på tråden GÖTEBORG! Hemlig vigsel, hur spendera kväll/natt?
  • Chicita

    Om Varberg är speciellt för er så tycker jag inte att ni ska välja något annat...
    Åk dit och prata med hotellet innan och berätta er historia så att dom tar hand om er lite extra Solig

Svar på tråden GÖTEBORG! Hemlig vigsel, hur spendera kväll/natt?