• PiaB igen

    Måste bara!



    Allt faller på plats. Vår klädsel är klar, tårtan är beställd, frisör, makeupartist, restaurang, vigselplats bokad. Hotell och flyg bokade, liksom fotograf. Vår koordinator har koll på alla papper som behövs, och när det är dags att beställa. Tärnor och marskalk är klara. Hundvakt och blomvakt bokad för två veckor. Semestern beviljad. Gästerna bjudna och de har bokat sina resor. Jag har säkert glömt något, men det känns som att vi kan luta oss tillbaka lite och bara njuta av vetskapen att vi ska gifta oss om mindre än fyra månader
  • Svar på tråden Måste bara!
  • PiaB igen

    Tack! Har ibland undrat om det är för mycket lila, men det är ju bara min klänning, resten är lila detaljer.

  • Linnen

    Det kan aldrig bli för mycket lila! Älskar den färgen. Ändå har vi valt blått och silver som färgtema :P 

  • Ms T

    Underbart! Är den lilla klänningen på bilden din brudklänning? Ovanlig o snygg i så fall:) ni har inte glömt bort hindersprövningen va? Kom bara att tänka på det:)

  • Nightrod
    Nightrod skrev 2015-02-15 14:11:24 följande:

    Väldigt fint och stilfullt



    Nejdå du kan smeta på mer lila än så i mina ögon :)
    Live free, ride free
  • PiaB igen

    Tack alla! Tärnorna ska också ha lila klänningar, mörkare än min, så lite mer lila blir det. Kanske kan be restaurangen ha lila servetter m.m. :)

    Msk T, ja det är min brudklänning. Och nej det har vi inte glömt. Vår koordinator påminner oss om allt, faktum är att hon ska skicka oss info den här veckan med vilka dokument vi behöver :)

  • Aniara4

    Lila är min favoritfärg också! Men jag vågade inte ha lika mycket lila som du. Drömmer

Svar på tråden Måste bara!