• JohannaMaj15

Vilken klänning!? bild

Vilken tycker du är bäst till mig? Passformen på vissa lite off då de är förstora så förbise det.

Vi tänker oss att den första bilden längst upp till vänster är nr 1. Den nedanför längst till vänster är således nr 4.

Jag länkar till mig blogg då jag inte kan lägga upp bild från mobilen. lh6.ggpht.com/-fQGmDmIYXI8/VNkklsy2NXI/AAAAAAAAAvE/5BMRX1gG6cI/s1600/2015-02-09_22.19.07.jpg

• Svar på tråden Vilken klänning!? bild
  • augusti

1,5,6 någon av dem,

1 och 6 är mkt lika så vilken du känner dig finast i av dem egentligen, och 5 sitter fint och är enkel men stilig så egentligen tycker jag 1 eller 6 om du föredrar spets,annars 5

• augusti

Ångrar mig lite, 1 och 6 var inte så lika jag hade fått för mig... Tar nr 1 isåfall, den har finare lvergång från midjan och neråt.

• Chicita

1 eller 6. (på bilden tycker jag 6:an sitter bättre, men oavsett vilken du köper så måste den väl anpassas efter dig så det kan man ju inte gå efter här)

Men vill du ha något över axlarna så är det 5:an

4:an såg ut att göra dig bredare över axlarna. Min blick drogs liksom dit.
    2:an var inte så tokig men vinkeln på bilden var inte så bra, så det var lite svårt att se. Den var inte en favorit, men bättre än 4:an ;) 
    3:an skulle varit bättre på dig med en sweetheart neckline. 

• AGustafsson

Nummer 1 tycker jag satt finast, nummer 3 sitter också väldigt fint och färgen/tyget på den var superfint.Skrattande

• Pess

1,2,6 tyckte jag var mest smickrande mot din figur :) Och väldigt vackra med! Jag var minst förtjust i nr 5!

• Pess

Justja, 4an tyckte jag inte heller gjorde dig rättvisa! Som någon annan sa så såg du bredare ut i den. :) 3an tyckte jag bara inte var så smickrande som de andra tre. jag nämnde. Ettan var nog den som fick högst poäng av mig! Eller tvåan, svårt val. Sexan hade lite väl hjärtformad överdel, men den var också fin, men då de är relativt lika så föredrar jag ettan, ger ett slankare intryck! Men även tvåan var underbar enligt mig! :)

• Nene79

Jag tycker verkligen att tvåan är bäst! Är det stor prisskillnad mellan dem? Vad ligger de på i pris?

• SaraJ

Jag tycker att nr 1 var finast på dig. Den var verkligen superfin!!

• annapia

Jag tycker nr 1 eller nr 4. Gillar spets och de sitter så fint. Personligen vill jag inte ha bara axlar men jag tycker det kan vara fint på andra.

Svar på tråden Vilken klänning!? bild