• Äldre 9 Feb 20:44
    2434 visningar
    6 svar
    6
    2434

    BRA liveband, helst i Skåne

    Hej!

    Jag och min kille ska gifta oss i sommar (11 juli) och börjar bli rätt desperata efter band. De duktiga vi har hittat har varit uppbokade allihop.

    Det vi är ute efter är ett liveband med bra ös (men också talang, så att det inte blir skramligt/skränigt). De flesta gäster är rätt unga (20-30) så vi vill inte ha något dansbandsliknande eller några trötta after ski-herrar i 50årsåldern.
    Har någon några bra tips, allra helst i Skånetrakten?

    Även tips på bra band i andra delar av landet tages gärna emot, vi har som sagt letat ett tag.

    Tack på förhand för alla tips!

  • Svar på tråden BRA liveband, helst i Skåne
  • Äldre 16 Feb 13:59
    #1

    Hej! ett förslag kan vara Tullamore lads! irländsk folkrock

  • Äldre 21 Feb 10:45
    #2

    Hej,

    Vi hjälper er gärna!

    WWW.HELDAGSKONCEPTET.SE SE

    / Heldagskoncept

  • Aniara­4
    Äldre 21 Feb 22:50
    #4

    Om man vill göra reklam får man skaffa företagskonto. Att bryta mot forumreglerna och göra otillåten reklam ser extremt oseriöst ut och, tja, är det också. Inlägget är anmält!

  • Äldre 6 Mar 20:34
    #5
    +1

    Alltså... vem vill anlita någon som är så puckad att denne direkt under en kommentar som säger att det inte är tillåtet att göra reklam - gör reklam?!?!


    Jag skulle springa åt andra hållet om jag såg att någon jag funderade på att anlita inte verkar vara läskunnig. Hur kan jag lita på att den personen / det företaget kan upprätta och hålla ett kontrakt liksom? 

  • Äldre 7 Mar 07:33
    #5

    Hej, vi på HELDAGSKONCEPTET.SE hjälper dig gärna.

    HELDAGSKONCEPTET är en underhållningstjänst skapat för endast bröllop från MAME Artistförmedling & Nöjesproduktion.

    Här är det senaste klippet, en snutt av låten "One" live i kyrkan med duon Michael Abrahamsson & Oliver Östbäck, en av våra härliga duos, artister och band.

    För mer info och bokningsförfrågan: www.heldagskonceptet.se





    Väl mött / OÖ & Heldagskonceptet.se


  • Aniara­4
    Äldre 7 Mar 10:17
    #6
    +1

    Och även om man har företagskonto kanske det räcker att tipsa om sig själv EN gång i varje tråd?

Svar på tråden BRA liveband, helst i Skåne