• Äldre 8 Feb 23:44
    2070 visningar
    2 svar
    2
    2070

    hemlig vigsel

    Vi gifter oss hemligt mitt ute på isen på en sjö. Det är drop in vigsel.

    Ingen vet något. Inte ens barnen. Dom är ju som läckande såll när det gäller hemligheter.

    Datum: nu den 14/2 även tillika våra 4000:de dag vi har ihop.

    Klänning? Har en vit vanlig långklänning. Typ helvit rak klänning. Tänkte ha en svart typ "ull kavaj jacka" utanpå.

    Och svarta stövlar. Kommer ju absolut få ha ullunderställ under klänningen för att inte frysa ihjäl :-P

    O nån finare snittblomma/ros till.

    Hur gör man med håret? Skulle behöva ha mössa på mig dit då det är drop in o man vet ju inte hur länge man får vänta... tips på frisyr? Jag har hår ner till skulderbladen typ.

    Trodde aldrig dagen skulle komma... men nu är det inte långt kvar.

  • Svar på tråden hemlig vigsel
  • crs
    Äldre 9 Feb 06:34
    #1

    Vilken rolig grej! Det låter fantastiskt! :D

    Jag som är sjukt frusen av mig hade antagligen tagit på mig en tjusig pälsmössa. Tänker att det kan bli häftig kontrast mot klänningen, och passar ju klart i omgivningen. Antingen en sån ordentlig som går ner över öronen, och då lite strunta i håret under (hade du haft längre hår hade det unnat vara fint med en fläta ner på sidan), eller en mindre mössa, en sån som mer är uppepå huvudet, och då locka det hår som syns, i ganska små lockar. Och sen behålla mössan på under vigseln. 

  • Ms T
    Äldre 9 Feb 22:00
    #2

    Grattis. Ja den möss idén var ingen dum idé och vill du kan du ju typ sätta några pärlor eller annat fint på den. Kanske dubbla strumpor i skorna?

Svar på tråden hemlig vigsel