• Äldre 22 Dec 04:40
    2075 visningar
    4 svar
    4
    2075

    Rundad skena = fettofingrar?

    Har hittat en ring jag är mer förälskad i än vad jag är i min pojkvän, nästan, men är tveksam till så rundad skena som den har! Tycker lätt fingrarna ser korviga ut då det kan ge intrycket att det skär in? Är jag fel ute? Vad är er åsikt?

    Då provringen var för liten har jag ej fått ner den hela vägen på fingret så kunde inte avgöra. Testade den i USA.

    kan tydligen inte bifoga bild via mobilen? Testar nedan!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-08 18:33
    Nu finns tre bilder på ringen längre ner i tråden!

  • Svar på tråden Rundad skena = fettofingrar?
  • Anonym (Jag)
    Äldre 22 Dec 23:33
    #1

    Vill gärna se bild. Kan du lägga upp i din bildgaleria?

  • Äldre 8 Jan 18:32
    #2

    Här har du några foton! Du får ursäkta min hemska, torra hud och mina förfärligt ovårdade naglar! Känner även att jag måste ursäkta min gamla avskavda brun utan sol! Haha. Som synes så är ringen lite för liten så det ger ju ingen bra bild av hur den skulle sitta på fingret om den var rätt storlek!

  • Äldre 9 Jan 09:30
    #3
    +1

    Superfin ring! En rundad skena är ju ofta enklare att få på och av samt bekvämare att bära, är ringen för liten är det klart det ser ut som att den skär in men skaffar du en i rätt storlek bör den så mycket vacker ut.


    Trevlig helg!


    www.VANBRUUN.com Vigsel- och förlovningsringar samt Nordens största utbud av diamanter.
  • Äldre 21 Jan 21:43
    #4
    VANBRUUN skrev 2015-01-09 09:30:53 följande:

    Superfin ring! En rundad skena är ju ofta enklare att få på och av samt bekvämare att bära, är ringen för liten är det klart det ser ut som att den skär in men skaffar du en i rätt storlek bör den så mycket vacker ut.


    Trevlig helg!


    Tack för ert svar! Jag antar att ni har rätt! :) {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Rundad skena = fettofingrar?