• Äldre 1 Dec 16:38
    1749 visningar
    2 svar
    2
    1749

    Bröllopshemsida

    Vilken sajt har ni använt för att göra era bröllopshemsidor? Jag hittar bra och jättefina sidor på engelska, men där det mesta är hårdkodat så man kan inte få all text på svenska, vilket ju bara blir fult. När jag letar efter svenska sidor där man kan göra bröllopshemsidor tycker jag att alla mallar är så gräsliga! Men det måste ju finnas guldkorn som jag har missat, så tipsa mig hemskt gärna!

  • Svar på tråden Bröllopshemsida
  • Äldre 2 Dec 08:54
    #1

    Binero har ett verktyg där man kan designa sina egna sidor med hjälp av komponenter som man väljer och all text går att ändra. Går att ha gästbok, fotoalbum, bara text på sidan och massor med annat. Om man beställer privatpaket så ingår två siter på B'Easy och på vardera får man en pott på 20 poäng som man kan använda till att välja fler sidor och olika komponenter som fotoalbum.

    B'Easy information
    Demo

    Nu kanske det inte riktigt är den här typen av sida som du är ute efter, men jag tycker att den fungerar bra och man får det precis som man vill.

  • Em77
    Äldre 3 Dec 15:01
    #2

    Mest frihet får man nog om man gör en hemsida i wordpress. Antingen på egen domän eller på wordpress.com, men då måste man nog göra lite mer själv än att bara klicka i olika element. Men där finns massor med templates att välja på och funktioner, och man kan bygga som man vill.

Svar på tråden Bröllopshemsida