• Äldre 23 Nov 11:12
    2732 visningar
    7 svar
    7
    2732

    Catering i Linköpingstrakten

    Skulle vilja ha tips på bra catering i linköpingstrakten, norrköping går också bra! Vill ha bra, gärna ekologisk och närproducerad mat och gärna buffé till vårt bröllop i sommar.

  • Svar på tråden Catering i Linköpingstrakten
  • Äldre 11 Jan 17:11
    #1

    På vårt bröllop caterade vi från Collegium i Linköping. Närproducerat och efter säsong. Superbra! Allt fungerade smidigt och jättegod mat. Jag tror att det är samma kockar som har Hagdahls. Vi hade sittande trerätters.

    Från Norrköping har jag caterat buffé från Östgötakök. Även den var närproducerad och säsongsanpassad. Den maten var också mycket god och bra service. Dessa två är mina favoriter. Hoppas att ni hittar något gott!

  • Äldre 14 Jan 21:20
    #2

    Åh vad bra. Vi är inne lite på Östgöta kök nu, så det var ju bra att du hade positiva erfarenheter därifrån! Försökte söka på Collegium nu, men det verkar som om dom har gått i konkurs (fick upp nåt från corren om det). Får kanske satsa på Östgöta kök istället, trots att det blir lite längre att köra. När ni hade catering därifrån, fick ni provsmaka något innan då? 

  • crs
    Äldre 15 Jan 08:13
    #3

    Jag tycker att NH är väldigt bra! De är relativt billiga, har alltid bra kvalitet och är väldigt tillmötesgående! Vi funderade på att catera ifrån dem, och hade en del kontakt med dem om det innan vi bestämde oss för ett annat upplägg. Annars hade vi valt dem. De är superbra på service!

  • Äldre 18 Jan 10:34
    #4

    Vi har funderat på NH också! Tack för tipset! Jag har bara ätit där en gång när jag var student. Kan man äta middag där om man inte är det? Jag tänker för att testa innan man kontaktar dem.

  • crs
    Äldre 18 Jan 11:02
    #5
    Krissymakrill skrev 2015-01-18 10:34:04 följande:

    Vi har funderat på NH också! Tack för tipset! Jag har bara ätit där en gång när jag var student. Kan man äta middag där om man inte är det? Jag tänker för att testa innan man kontaktar dem.


    Ja, absolut! Det är som vilken restaurang som helst på det sättet, bara med lite bättre priser och studenter i personalen. :) 
  • Äldre 19 Jan 18:36
    #6

    Kollade på NH's hemsida och det verkade som att de bara hade kalla bufféer, vi hade tänkt oss varm buffé. Räknade lite på östgöta kök och de hade väldigt dyr porslinskostnad. Det skulle blir minst 4500 kr i bara porslinshyra!! Förvånad

    Fler tips mottages gärna!

  • Äldre 16 Feb 15:29
    #7

    Soulspirit/0706759990
    Norrköping/Östergötland

Svar på tråden Catering i Linköpingstrakten