• Äldre 20 Nov 14:27
    3305 visningar
    3 svar
    3
    3305

    Min pojkvän frågar alltid

    Har en nya pojkvän sen ett halvår tillbaka ..I mitt förflutna har jag haft det lite jobbigt gällande förhållande då jag har tre syskon.Två utav dom har raggat på mina förra ex..Och nu den nya pojkvännen jag har frågar dom jättemycket om då dom inte träffat han än och han säger hela tiden kan ta upp när vi har sex ibland att åh tänk vad avundsjuka dom hade blitt dina syskon om dom sett oss nu och ibland frågar han om min syster inte kan sova över med oss eller följa med på bio just min ena syster.Jag frågar vart ska hon sova då han säger i sängen jämte oss.Han frågar om dom e kåta och massa sånt.

    Och han vill ha trekant med en tjej till har han sagt.Vad ska jag göra älskar han men känner jag kan inte lita på han. Den dagen han träffar mina syskon då jag vet hur flörtiga dom är också.Och han är jättesocial.

    Detta tär på mig och behöver råd och hjälp?


    Min kille frågar efter min syster
  • Svar på tråden Min pojkvän frågar alltid
  • Äldre 20 Nov 15:42
    #1

    Tycker absolut att du ska se upp. Om jag var du hade jag starkt övervägt att göra slut. Du bör iallafall ta upp med honom att du inte tycker att det är normalt och att det inte känns bra för dig. 

  • Äldre 20 Nov 16:19
    #2

    gör slut. inte okej. verkligen inte okej. det är lite psykovarning. förlåt men jag hade inte bara blivit jätte ledsen men äcklad och rädd också. det är inte normalt beteende och det är viktigt att du förstår det.

  • Äldre 20 Nov 16:26
    #3

    Jag tycker allt låter jättekonstigt. Att han pratar om dem när ni har sex, och vill att ni alla ska dela säng? Det gör mig illamående, på riktigt. Jag skulle aldrig förlåta om min sambo började prata om andra när vi har sex. Då ska det enbart vara fokus på oss, allt annat känns fel. Om jag var du skulle jag vara orolig om han är så nyfiken på dem. Och jag tycker absolut att du ska säga till honom att du blir ledsen/orolig/arg, vad du nu känner.

Svar på tråden Min pojkvän frågar alltid