• Äldre 14 Nov 22:19
    3307 visningar
    8 svar
    8
    3307

    Hedbergsguld.se

    Hejsan! Jag och min sambo har tänkt beställa min förlovningsring. Jag undrar om någon av er har beställt från Hedbergs guld? Om dom var bra att ha och göra med osv. Det är en ring från schalins som vi tänkt beställa.

  • Svar på tråden Hedbergsguld.se
  • Äldre 15 Nov 13:20
    #1

    Schalins ringar sälja i princip överallt. Till och med på Guldfynd. Om du är osäker kanske det lönar sig att uppsöka en fysisk butik då får du dessutom hjälp med storleken. 

  • Äldre 16 Nov 04:28
    #2

    Jo jag vet att dom säljs lite överallt: ) har varit och kollat fleeera gånger på en butik här i stan, men det skiljer nästan 9 000 kr i priset. Så jag kan tycka det är värt att beställa. Vill bara kolla upp allt lite extra innan jag bestämmer mig för vart ifrån jag ska köpa: )

  • Ms T
    Äldre 16 Nov 15:50
    #3

    Wow ja det är verkligen värt att kolla upp priset på ens ring. Man vill inte bli fattig på sin förlovningsring/vigselring

  • Äldre 17 Nov 08:22
    #4

    Jag köpte Schalins från jempguld.se. Billigt, bra service när jag ringde och snabb leverans.

  • Äldre 17 Nov 09:15
    #5

    Jempguld är väldigt bra. Jag bodde i Kungsör när jag var liten och dom som har Jemp hade barn i min brors klass. Väldigt trevliga och sympatiska människor. Jag har varit in hos dom och kollat på ringar en gång det var oerhört hjälpsamma och hjälpte mig att komma fram till mer hur jag ville att ringen skulle vara. Det slutade med att vi köpte ringen på nätet men nästa ringa kommer jag kanske att designa själv och då kommer vi självklar att prata med dom på Jemp. Än så länge är dom den ända fysiska affären som jag gillar. 

  • Äldre 17 Nov 10:11
    #6

    Okej tack för tipset! Jag ska definitivt kolla in det! Vi har inte så många alternativ här i Piteå så man får kolla mycket på nätet:p

  • Äldre 17 Nov 10:39
    #7

    Jag köpte min ring från Vanbruun. Kan rekommendera dem också. Väldigt hjälpsamma. Dessutom är dom ett av de få ställena i Sverige som har platina. 

  • Ms T
    Äldre 22 Dec 23:37
    #8

    Jag har köpt både ringar och halsband av dom. Dom är jätte bra och pålitliga

Svar på tråden Hedbergsguld.se