• Jenny C

Brudklänning Stora storlekar Göteborg

Hej,

Är det någon som har köpt en brudklänning i Göteborg i större storlek? Vi ska gifta oss nästa år (september) så jag är tidigt ute men har redan börjat små fundera på hur jag ska hitta en brudklänning i min storlek (52). Jag har googlat och sätt att det går att köpa på nätet men jag vill gärna prova klänningen först så jag vet att jag tycker om den och att den passar min figur.

Jag tar tacksamt emot tips på affärer i Göteborg med omnejd som har klänningar i större storlekar.

Mvh
    Jenny

• Svar på tråden Brudklänning Stora storlekar Göteborg
  • TobbeNatta

Hej!

Du råkar inte ha en sthlmsresa inbokad innan bröllopet? Jag har en klänning som är i större stl,dock ingen sifferstl utan beställd på mått. Den är knäkort med spetsdetaljer och lite pärlor i spetsen. Jag kan maila bilder om du skulle vara intresserad, jag är inte så bra på att förklara ;)

/Natalie

• Jenny C

Hej Natalie,

Sthlm är inga problem, jag har en syster där men jag vill ha en hel lång klänning.

Jenny

• Nene79

Hej,

Vet inte om du redan hunnit hitta din klänning men annars så kan jag rekommendera en butik i Hällingsjö (ca 30 min från Göteborg).

Hon har en hel del långa klänningar i stora storlekar och ligger riktigt bra i pris. Verkligen värt ett besök ;)

www.theweddingroom.se

• Jenny C

Nene79- tack för tipset. Jag har inte köpt min klänningen ska snart ge mig ut på jakt ???? För andra som kanske läser tråden så har jag varit i kontalt med remanns och de har några klänningar i sörre storlekar och tonys högtidskläder har upp til strl 48 men man kan beställa klänninar i större storlekar.

Jenny

Svar på tråden Brudklänning Stora storlekar Göteborg