• Äldre 6 Nov 15:18
    4278 visningar
    4 svar
    4
    4278

    HJÄLP! Fotografer

    Jag behöver hitta en bra, prisvärd fotograf i Kronoberg, gärna nära Ljungby.


    Har ni tips?


     


    Och sen har jag en till.... Vad ska man tänka på? Vilka bilder får man verkligen inte missa under dagen? Har kollat lite här på sidan, men har ni själva några tips?


    Och hur gjorde ni för att vara er själva framför kameran? Vi vill såklart ha helt underbara bröllopsfoton som utstrålar OSS, men ingen av oss är särskilt vana framför kameran och blir lätt stela och tillgjorda....inte så kul på bröllopsfotot.... :/ Hjälp!

  • Svar på tråden HJÄLP! Fotografer
  • Äldre 11 Nov 12:59
    #1

    Hej Jessica,

    Mycket handlar om att hitta en fotograf som man kan slappna av med och är duktig på att hjälpa med posering och har kreativa idéer.
    Så mitt förslag är att ni letar efter några fotografer vars bilder ni gillar och bokar sedan in möte med dem så att ni får en uppfattning om ni funkar med varandra.

    Jag bor visserligen i Stockholm men reser gärna och ofta, så kika på min hemsida, www.gual.se och hör av er om ni vill träffas på ett förutsättningslöst möte, antingen live eller via skype.

    Varma hälsningar
    Daniel


  • Äldre 28 Nov 04:13
    #2

    Hej Jessika,
    Kolla med www.carevin.se

  • Äldre 9 Dec 19:12
    #4

    Pst... Man får inte göra reklam för sig själv om man inte betalar för ett företagskonto (pluskonto hade dom nog döpt det till här på bröllopstorget)

  • Äldre 9 Dec 19:13
    #5

    Hej Jessica,

    Vi förmedlar duktiga fotografer över hela Sverige och har flera prisvärda paketpriser. De flesta fotografer har koll på vad som är viktigt att dokumentera under dagen men om ni har speciella önskemål så berätta gärna det för fotografen innan.

    www.vigas.se

Svar på tråden HJÄLP! Fotografer