• Äldre 30 Oct 10:02
    6990 visningar
    5 svar
    5
    6990

    Har du hittat din vigselring?

    Har du hittat den ring du vill ha som vigselring?
    Du kanske t.om redan har köpt den?
    Vilken ring vill du ha?
    Dela gärna med dig av en bild på din favoritring.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du hittat din vigselring?
  • Äldre 30 Oct 10:28
    #1

    Jag var och tittade på vigselring igår och har en favorit såhär långt men eftersom jag inte har bestämt mig helt valde jag Nja.

    Den det lutar åt är en alliansring i vitguld från Stephen Foster med 11st 0,03ct diamanter i kanalfattning.

  • Äldre 30 Oct 13:03
    #2

    Jag är ganska säker på att jag har hitta min ring. Eftersom jag är allergisk mot guld så blir mitt val ganska begränsat . 

    Kommer att välja denna ring från Vanbruun. Den är enkel men ändå lite rolig.

    vanbruun.com/se/amanda-platinum.html

  • katten­21
    Äldre 30 Oct 14:31
    #3


    Jag hittade min ring I februari redan. Gifter mig I Augusti 2015. Men slog till för guldpriset var så bra och lågt Glad

    Det är en 18ct guld allians ring. Ser fin ut med min solitär förlovnings ring tyckte jag.
  • Äldre 30 Oct 17:15
    #4

    ja det har jag. kommer dock inte köpa en till ring, utan kommer göra om min förlovningsring, mycket pga budget, men även mycket för att den jag har tar upp mycket utrymme på fingret. jag har inte så mycket plats kvar! :P tänkte mig att jag ska sätta in 3 0.02ct diamanter, i carréfattning (fyrkantig) på bilden kan ni se ungefär hur den syns nu, och hur den kommer se ut sen. skillnaden mellan bilden och min är att jag har guld gult och inte rött.. ^^ 

  • Äldre 31 Oct 10:02
    #5

    jag ska bygga på min förlovningsring med en stor sten o en liten sten. så blir det en stor i mitten o två mindre vid sidan av. har så små händer så två ringar känns för mkt.

Svar på tråden Har du hittat din vigselring?