• Äldre 17 Oct 19:11
    2578 visningar
    9 svar
    9
    2578

    Tips på någon festlokal i skåne!

    Hej! Jag och min sambo ska gifta oss nu tilll sommaren och vi letar just nu efter någon fin lokal i skåne om ni har några roliga tips! (:

  • Svar på tråden Tips på någon festlokal i skåne!
  • Äldre 17 Oct 23:12
    #1

    Hej!

    Granbacken i Löberöd.

    Maila ifall ni är intresserade av bilder därifrån eller komma på besök.
    /Emma

  • Äldre 19 Oct 00:56
    #2

    Vet du hur många som får plats där emma? (:

  • Äldre 20 Oct 10:48
    #3

    www.agneshill.se/br%C3%B6llop-8221467

    Tycker Agneshill ser superfint ut! Vi valde dock inte dem, utan en billigare bygdegård (Kvarndala)

  • Äldre 20 Oct 14:14
    #4

    Vi hade både vigsel och fest på Atelje Livsrum utanför Ängelholm i början av september. Kan varmt rekommendera stället. Vi valde en helhetslösning där de stod för maten och vi tog med egen dryck men om man bara vill hyra lokalen kan man göra det också. Det fick plats med 70 gäster och vi var 64 utan att det blev trångt. 

  • Äldre 20 Oct 20:03
    #5

    Hej tack för svaren! Nu är det ju så att det kommer bli rätt många gäster ungefär 150 st glömde skriva det innan hehe. (:

  • Äldre 23 Oct 00:59
    #6

    Om ni är så många tipsar jag om Trollenäs slott. Lite dyrare, men fantastiskt fint och man får låna hela slottet.

  • Äldre 23 Oct 14:59
    #7

    Tack för tipset marie! Väldigt fint blir nära och bra också. Hoppas bara på att vi kan boka där nu ;D

  • Äldre 10 Nov 14:55
    #8

    Kan varmt rekommendera Fulltofta slott!! Lokal i topp klass, möjlighet till vigsel utomhus i vacker park, möjlighet att ta med egen alkohol. Paul som är hovmästare är en riktig klippa!! 

  • Äldre 13 Nov 16:22
    #9

    Hej,
    Jag har gjort en lista med alla lokaler som man kan hyra runt Halmstad med för och nack delar, pris mm. Ifall nan vill ha den skicka bara en mail pa min mail adress: charline.six@gmail.com

Svar på tråden Tips på någon festlokal i skåne!