• Äldre 5 Oct 21:33
    2711 visningar
    3 svar
    3
    2711

    Var hittar man det perfekta hotellet?

    Hej! 


    Nu är det så att jag vill ta iväg min fästman på en lyxnatt någonstans i Stockholm men kan inte hitta något som passar :( Finns det någon som kan rekommendera ett hotell som har någon form av jacuzzi  på rummet? och gärna någon form av spa på själva hotellet?  


    Annars tänkte jag på en relax dag med spa och bara ta det lungt. tips på bra ställen i stockholms området? 


    Budgeten ligger på ca 3000:- 

  • Svar på tråden Var hittar man det perfekta hotellet?
  • Äldre 6 Oct 19:17
    #1

    Mon fästman o jag tar ofta in på first hotel reisen på gamla stan. Deras delux rum har jacuzzi och bastu på rummet, spa o gym i källaren och en bra frukostbuffe. Ca 2600kr natten.

  • AkJ
    Äldre 6 Oct 22:26
    #2

    Bomans i Trosa? En del rum har bubbelbad på rummet, och det är väldigt romantiskt och mysigt. 

    Reisens rum kan vara ganska sunkiga tycker jag, bodde i ett med bubbelbadkar förra året och kände lite att jag inte vågade röra något tyg. (Men vet att jag är känslig för sådant också!)


    Följ min bröllopsblogg! 1/11 2014 är det dags - brollopjj.wordpress.com
  • Äldre 8 Oct 20:03
    #3

    Kan faktiskt hålla med om sunkigheten i vissa rum. En gång när vi var där så var städet inte ordentligt, typ skitiga lister och runt handtaget på toadörren, inget uppenbart men vi fick ringa ner o säga till att det inte var särskilt fräscht, de hade inga fler lediga jacuzzi bastu rum sådå kom det en städerska och gjorde rent och vi fick rabatt, men annars har det varit väldigt rent, om än i litet behov av renovering, men det är värt det med tanke på läget och jacuzzi samt bastun tycker jag.

Svar på tråden Var hittar man det perfekta hotellet?