• Äldre 30 Sep 14:05
    1855 visningar
    4 svar
    4
    1855

    Honnörsbord

    Är det någon som har tips på hur man ska smycka honnörsbordet? Vi har tänkt ha vita dukar, guldfärgade löpare, vita ljus med gulddekoration och små röda dekorationer (pärlor och stenar) som grund. Men hur ska man göra för att märka upp honnörsbordet lite extra? Det behöver inte vara något jätteblaffigt men vore skoj med något lite mer på det bordet.

  • Svar på tråden Honnörsbord
  • Äldre 30 Sep 14:13
    #1

    Jag skulle inte dekorerat så särskilt mycket på bordet, Möjligtvis en färgad löpare precis framför ER som liksom hänger från sidan ni sitter på och över på den tomma sidan.


    Alternativt att sätta upp något bakom där ni sitter.


    Risken med att dekorera för mycket på honnörsbordet blir att gästerna inte ser er så bra sen. Och du kanske vill ha din bukett på bordet också... så då blir det en extra grej i alla fall :) 

  • Äldre 3 Oct 19:24
    #2

    Vi hade kandelabrar längst ut på sidorna och i mitten där vi satt var det en stor blomgrejs. Stor menad låg men lång. Sen lite "diamanter" och rosblad på bordet. Om det var något mer så kommer jag inte ihåg det.

  • Äldre 5 Oct 19:47
    #3

    Ja jag kan tänka mig att det är bra med låg dekorering då det lär vara mycket fotograferande. Glad

  • Äldre 5 Oct 20:15
    #4

    Typ så här menade jag med löparen alltså ;) 
Svar på tråden Honnörsbord