• Äldre 23 Sep 09:51
    13668 visningar
    5 svar
    5
    13668

    Bra frisör och make-up artist i Stockholm

    Hej!

    Min storebror ska nu gifta sig nu på december och jag behöver en frisör som är duktig på håruppsättningar och smink. Känner ni till någon som är duktig på det här i Stockholm? 

    Skulle bli väldigt tacksam för svar :) 

    det är en kurdisk/turkisk bröllop :) 

  • Svar på tråden Bra frisör och make-up artist i Stockholm
  • Äldre 23 Sep 10:51
    #1
  • Äldre 23 Sep 17:52
    #2

    Petra Stenhammar är superduktig! Hon fixade mig inför mitt bröllop och det visade sig att hon även hör till dem som min bröllopsfotograf rekommenderar. På bröllopsdagen väljer man själv vart man vill hon ska fixa till en (hotellrum, hemma hos sig själv etc), men själva provsminkningen/provuppsättningen sker hemma hos henne.

    Som privatperson är det bara att maila eller ringa henne.


     

  • Äldre 30 Oct 12:50
    #3

    Om ni söker en frisör och make up artist som är både duktig och prisvärd (Stockholm). Hon är utbildad och använder bra produkter samt noga med hygien osv, stort sortiment dvs mycket att välja på, mm följ länken nedan;

     beautybyw.devote.se

  • Äldre 19 Nov 19:41
    #4
    Jag kan varmt rekommendera Katharina Nikolitsi Andersson. Gifte mig i helgen och blev jättenöjd med stylingen. Jag hade från början svårt att hitta en stylist och chansade på ett tips här på Bröllopstorget (i en annan tråd) och blev inte besviken. Katharina är lyhörd och supertrevlig, jobbar tills du är helt nöjd med resultatet. Jag gillade dessutom att jag kunde diskutera priset utifrån mina förutsättningar (har kort hår och ville skippa avancerade håruppsättning t ex). Upplevde också att hon är väldigt pålitlig vilket var viktigt för just den dagen. Hon kan komma hem till dig både för provstylingen och för vigseldagen. Lycka till! 
  • Äldre 4 Jan 23:21
    #5

    Jag har bokat Maria Strauss som äger salongen Beauty by Strauss..verkar van med bröllop och var dessutom supertrevlig!
    www.mariastrauss.dinstudio.se
    lycka till!

Svar på tråden Bra frisör och make-up artist i Stockholm