• Äldre 17 Sep 21:03
    4256 visningar
    5 svar
    5
    4256

    Bordsplaceringsverktyg

    Hej alla!

    Håller på att bli tokig... hur hittar man bordsplaceringsverktyget på denna sidan??? Någon som kan hjälpa mig med det:)

  • Svar på tråden Bordsplaceringsverktyg
  • Äldre 17 Sep 21:51
    #1

    Det finns inte på nya versionen än.


    Du hittar det om du surfar till gamla.brollopstorget.se

  • Äldre 18 Sep 13:10
    #2

    Jaha det förklarar ju saken:) kan inte göra någon på den gamla heller..:(

  • Äldre 18 Sep 13:30
    #3

    Prova att logga in (skapa konto) på bröllopsguiden istället.


    Jag föredrog deras bordsplaceringsverktyg själv.
    Dock var deras forum helkasst och nästan ingen aktivitet alls när  jag var medlem där för några år sedan

  • Äldre 21 Sep 20:31
    #4

    Hittat det nu på den gamla sidan:) Har ett login på deras sida med, har dock inte provat deras borsplaceringsverktyg men får nog göra det.
    Håller med forumet är verkligen kasst och som du säger nästan ingen aktivitet alls.

  • Äldre 21 Sep 22:02
    #5

    Jag blev medlem där först, för det var det första som dök upp när jag sökte efter hjälp till vårt temabröllop.


    Jag startade typ 4 trådar, det tog 2 veckor att få svar i den första (och då låg den på förstasidan hela tiden, så det säger ju något om hur inaktivt det var där) och sen fick jag svar i en till efter kanske 3 månader.


    Dom andra två svarade aldrig någon i även om jag såg att folk hade varit inne och läst :P


    Sen hittade jag den här sidan och då var det ju inget att fundera över vart man skulle lägga sin energi ;) 

Svar på tråden Bordsplaceringsverktyg